W spółce zależnej Krispolu w Psarach Małych wykryto wśród pracowników takich, którzy chorują na COVID-19. Pracownicy fabryki KrisHome poddani zostali testom, a trójka z nich, z wynikiem pozytywnym przebywa już na leczeniu w domu. Czują się dobrze. Ich współpracownicy prewencyjnie poddani zostali kwarantannie.
A oto oficjalna informacja, jaką otrzymaliśmy od firmy Krispol:

„Mieliśmy pełną świadomość, że ta sytuacja może nas dotknąć tak jak inne przedsiębiorstwa i instytucje. Stosowanie bardzo restrykcyjnych zasad i środków bezpieczeństwa przyniosło efekty, pozwoliło zminimalizować ryzyko.”- mówi Grzegorz Ratajczak – dyrektor wykonawczy. „Teraz najważniejsze jest wsparcie dla naszych współpracowników i ich szybki powrót do zdrowia.” – dodaje.
Od redakcji: O przypadkach koronawirusa w fabrykach okienno-drzwiowych pisaliśmy już wielokrotnie. Ostatnio głośno było o wstrzymaniu z powodu koronawirusa całej produkcji w firmie Q4Windows z Koszalina. W Krispolu nie trzeba było podejmować aż tak dramatycznych decyzji, bo już w marcu wdrożono tam stosowne procedury. Jednak jest to kolejne przypomnienie dla firm, że “licho nie śpi”, że wciąż warto być czujnym i starać się zapobiegać skutkom tej zarazy. Także w swojej sieci handlowej i w usługach. Zainteresowanym polecamy zasady opracowane w programie Dom Bezpieczny w ramach akcji #KlientBezpieczny.
Tagi
bramy garażowecovid-19Grzegorz RatajczakkoronawiruskrishomeKrispolkwarantannaokna PVCroletyWrześniaZobacz również
Niewymuszony optymizm producentów okien
Są firmy, które nie tylko nie narzekają, ale wręcz z wielkim optymizmem inwestują w nowe maszyny i linie produkcyjne. Tylko w ciągu ostatniego miesiąca dotarło do nas kilkanaście takich informacji. Przedstawiamy niektóre z nich.
Najlepsze wpisy z Pressroomu
Przedstawiamy subiektywną listę najciekawszych wieści z firm, które opublikowaliśmy w ostatnim czasie. Jednocześnie zapraszamy do lektury całego działu Pressroom, w którym można odkryć jeszcze więcej ciekawych treści.
Jak klienci indywidualni w Polsce kupują okna?
Centrum Analiz Branżowych przygotowało nowy raport, który sprawdza, jak Polacy kupują okna. Analizie poddano ścieżki zakupowe inwestorów indywidualnych, od pojawienia się potrzeby, aż po wrażenia po zakupie.