Dla naszych czytelników przygotowaliśmy kolejną zabawę! Tym razem zachęcamy do wybrania najlepszych showroomów w branży stolarki. W zabawie biorą udział salony firm, które są abonentami naszego Pakietu Medialnego.
W pierwszym etapie wybieramy trzech finalistów, którzy wezmą udział w walce o tytuł Najlepszego Showroomu.
Drugi etap zostanie uruchomiony jeszcze tego samego dnia i potrwa do 21 sierpnia.
Salony pokazowe wskazują inwestorom i architektom, gdzie mogą zobaczyć na żywo rozwiązania z bogatego świata stolarki. W takich miejscach zarówno wyposażenie, jak i kwalifikacje personelu dają gwarancję, że klienci uzyskają maksimum informacji na temat interesujących ich produktów.
Twojego showroomu nie ma liście uczestników naszej zabawy? Skontaktuj się z nami:
Zobacz również
We Włoszech stabilnie rośnie sprzedaż stolarki z PCW
We Włoszech coraz większą popularnością cieszy się stolarka z PCW. W minionym roku zanotowano wzrost sprzedaż tych produktów o 1,5 proc.
Grupa Kęty w I kwartale: spadek przychodów, ale wzrost zysku
Grupa Kęty, do której należy m.in. Aluprof, podała szacunkowe dane finansowe za pierwszy kwartał roku 2024. Spółka podkreśla, że pozyskała zamówienia na zadowalającym poziomie.
Niemcy i Austriacy oszczędzają na osłonach
Rynek zewnętrznych osłon przeciwsłonecznych w Niemczech i Austrii przechodzi kryzys. W obu krajach sprzedaż tych wyrobów spadła w 2023 roku po raz pierwszy od wielu lat.