Konkurs: wybierz najlepszy branżowy showroom!

Red.: PG |Data publikacji: 2020-07-27

Dla naszych czytelników przygotowaliśmy kolejną zabawę! Tym razem zachęcamy do wybrania najlepszych showroomów w branży stolarki. W zabawie biorą udział salony firm, które są abonentami naszego Pakietu Medialnego.

W pierwszym etapie wybieramy trzech finalistów, którzy wezmą udział w walce o tytuł Najlepszego Showroomu.

Co 24 godziny można oddać jeden głos. Regularne oddawanie głosów może zwiększyć szansę na wygraną Twoich faworytów! Głosować można do 12 sierpnia do godz. 8:00. 

Drugi etap zostanie uruchomiony jeszcze tego samego dnia i potrwa do 21 sierpnia.

Salony pokazowe wskazują inwestorom i architektom, gdzie mogą zobaczyć na żywo rozwiązania z bogatego świata stolarki. W  takich miejscach zarówno wyposażenie, jak i kwalifikacje personelu dają gwarancję, że klienci uzyskają maksimum informacji na temat interesujących ich produktów.

Twojego showroomu nie ma liście uczestników naszej zabawy? Skontaktuj się z nami:

Zobacz również

Weru stworzyło drzwiowego Tindera

Weru stworzyło drzwiowego Tindera

Niemiecka firma Weru stworzyła internetowy serwis, który działa na podobnej zasadzie, jak aplikacja randkowa Tinder. Użytkownicy mogą wybrać w niej pasujące do ich typu osobowości zdjęcia, na których podstawie proponowany jest później model drzwi wejściowych.

Alufactory inwestuje w produkcję aluminium

Alufactory inwestuje w produkcję aluminium

Alufactory kupiło i zainstalowało nową linię do produkcji ślusarki aluminiowej. Firma dotychczas specjalizowała się w obróbce metali.

Rekordowe wyniki w Norsk Hydro

Rekordowe wyniki w Norsk Hydro

Norsk Hydro poinformował o wynikach ze sprzedaży z trzeciego kwartału. Wyniki spółki były rekordowe, jednak rynek aluminium jest trudny.

1