Pokażcie światu swoje najodważniejsze i najbardziej niewiarygodne projekty w konkursie „Okno 2.0”. Nadesłane prace zaprezentujemy podczas Wystawy Innowacji (3-6 października 2019 r, Warsaw Home/Warsaw Build).
W październiku na Wystawie Innowacji pokażemy nie tylko najbardziej nowatorskie produkty z naszej branży, ale także przyszłość stolarki. Dlatego zachęcamy architektów do udziału w konkursie, w którym zaprezentujemy najodważniejsze wizje okien.
Nietypowe materiały, kształty, a może zupełnie nowe podejście do ich funkcjonalności? Niejeden projektant takie prototypowe szkice ma gotowe w szufladzie, a jeśli nie, to nic nie stoi na przeszkodzie, by teraz je stworzyć! Wspólnie wykreujmy przyszłości tej branży.
Najciekawsze wizualizacje zostaną zaprezentowane w formie galerii podczas Wystawy Innowacji (Warsaw Home/Warsaw Build, 3-6 października 2019). Organizator konkursu zapowiada, że najciekawszy projekt zostanie zrealizowany we współpracy z jednym z producentów okien (oczywiście pod warunkiem, że będzie technicznie możliwość zrealizowania takiej wizji).
Materiały graficzne (szkice, zdjęcia, wizualizacje 3D) przedstawiające projekty okien i drzwi 2.0 należy przesłać do 15 września 2019 r. na adres news@forumbranzowe.com, wpisując w tytule wiadomości: „Konkurs Okno 2.0”.
Przygotowaliśmy również konkurs dla producentów, którzy mogą przedstawić swoja innowacyjną wizję okien i drzwi przyszłości. Szczegóły TUTAJ.
Zobacz również
Podziękowania właścicieli Eko-Okien
Mateusz i Katarzyna Kłosek, do których należy największy producent stolarki w Polsce - Eko-Okna, opublikowali krótkie oświadczenie z podziękowaniami.
Swisspacer otworzył nową międzynarodową siedzibę
Swisspacer w lipcu otworzył swoją nową międzynarodową siedzibę. Mieści się ona w miejscowości Lengwil w Szwajcarii.
Niemiecki Stürtz niewypłacalny
Stürtz Maschinenbau GmbH, producent maszyn do produkcji okien z PVC, znalazł się w stanie niewypłacalności i przejdzie restrukturyzację. Pomimo trudności finansowych, firma będzie realizować zamówienia do połowy 2026 roku.