Koniec Inoutica w Polsce i na świecie

Red.: RK |Data publikacji: 2020-02-10

Jak dowiadujemy się z oficjalnego komunikatu, dzisiaj zmianie uległa nazwa znanej i lubianej w branży okiennej firmy Inoutic / Deceuninck Sp. z o.o. Nowa, oficjalna nazwa Spółki to Deceuninck Poland Sp. z o.o. Jest to ostatni etap trwającego od kilku miesięcy procesu integracji dwóch marek: Inoutic oraz Deceuninck w jeden globalny brand Deceuninck.

Zakończenie procesu rebrandingu

W pierwszym etapie, zaplanowanym w ramach strategii rebrandingu, Spółka skupiła się na zmianach i działaniach związanych z komunikacją brandu Deceuninck jako marki globalnej. Najważniejszym punktem drugiego etapu, kończącego okres wdrażania zmian w firmie, jest dzisiejsza zmiana nazwy Spółki – z Inoutic / Deceuninck Sp. z o.o. na Deceuninck Poland Sp. z o.o. Oznacza to także formalne zakończenie kilku miesięcy prac związanych z wycofaniem brandu Inoutic oraz łączeniem rynków w jeden region Europa.

Zmiany formalne

Co ważne, poza nazwą, wszystkie dane firmowe: dane adresowe, NIP oraz kontakty do przedstawicieli Spółki pozostaną bez zmian. Nie będzie także konieczności wprowadzania zmian w dotychczas zawartych z firmą umowach i porozumieniach, które pozostają w mocy.

Założona w 1937 roku firma Deceuninck posiada pozycję nr 2. na świecie jako producent i projektant profili PVC do okien i drzwi, sprzedając swoje produkty w ponad 90 krajach. Firma zatrudnia ponad 3700 pracowników. Główna siedziba firmy znajduje się w Hooglede-Gits (Belgia). W samej Europie znajdują się 24 oddziały. Na świecie firma funkcjonuje w ramach 3 geograficznych regionów: Europa, Ameryka Północna i Turcja oraz rynki wschodzące. Deceuninck posiada 15 zintegrowanych zakładów produkcyjnych, które wraz z 21 magazynami i centrami dystrybucyjnymi gwarantują najlepszą obsługę klientów. Deceuninck silnie koncentruje się na innowacji, ekologii i designie. Firma notowana jest na giełdzie w Euronext Bruksela (“DECB”).

Zobacz również

NSG Group z ogromnym spadkiem przychodów

NSG Group z ogromnym spadkiem przychodów

NSG Group poinformował, że globalnie w okresie od kwietnia do czerwca zanotował spadek w przychodach na poziomie ok. 40 proc.

Smart home domeną ludzi młodych

Smart home domeną ludzi młodych

Firma USP Marketing Consultancy przeprowadziła europejskie badanie dotyczące powodów dla których decydujemy się lub rezygnujemy z zakupu produktów z kategorii smart home. Sprawdziła również, czy inwestycje w dom inteligentny to domena ludzi młodych.

Konkurs na najlepszy showroom w branży – wielki finał

Konkurs na najlepszy showroom w branży – wielki finał

Za nami pierwszy etap zabawy, w ramach której nasi czytelnicy wybierają najlepsze showroomy w branży stolarki. Sprawdź, kto znalazł się w finale i wybierz swojego faworyta!

1