Jak dowiadujemy się z oficjalnego komunikatu, dzisiaj zmianie uległa nazwa znanej i lubianej w branży okiennej firmy Inoutic / Deceuninck Sp. z o.o. Nowa, oficjalna nazwa Spółki to Deceuninck Poland Sp. z o.o. Jest to ostatni etap trwającego od kilku miesięcy procesu integracji dwóch marek: Inoutic oraz Deceuninck w jeden globalny brand Deceuninck.

Zakończenie procesu rebrandingu
W pierwszym etapie, zaplanowanym w ramach strategii rebrandingu, Spółka skupiła się na zmianach i działaniach związanych z komunikacją brandu Deceuninck jako marki globalnej. Najważniejszym punktem drugiego etapu, kończącego okres wdrażania zmian w firmie, jest dzisiejsza zmiana nazwy Spółki – z Inoutic / Deceuninck Sp. z o.o. na Deceuninck Poland Sp. z o.o. Oznacza to także formalne zakończenie kilku miesięcy prac związanych z wycofaniem brandu Inoutic oraz łączeniem rynków w jeden region Europa.
Zmiany formalne
Co ważne, poza nazwą, wszystkie dane firmowe: dane adresowe, NIP oraz kontakty do przedstawicieli Spółki pozostaną bez zmian. Nie będzie także konieczności wprowadzania zmian w dotychczas zawartych z firmą umowach i porozumieniach, które pozostają w mocy.
Założona w 1937 roku firma Deceuninck posiada pozycję nr 2. na świecie jako producent i projektant profili PVC do okien i drzwi, sprzedając swoje produkty w ponad 90 krajach. Firma zatrudnia ponad 3700 pracowników. Główna siedziba firmy znajduje się w Hooglede-Gits (Belgia). W samej Europie znajdują się 24 oddziały. Na świecie firma funkcjonuje w ramach 3 geograficznych regionów: Europa, Ameryka Północna i Turcja oraz rynki wschodzące. Deceuninck posiada 15 zintegrowanych zakładów produkcyjnych, które wraz z 21 magazynami i centrami dystrybucyjnymi gwarantują najlepszą obsługę klientów. Deceuninck silnie koncentruje się na innowacji, ekologii i designie. Firma notowana jest na giełdzie w Euronext Bruksela („DECB”).
Zobacz również
Forum Biznesu o nowych rynkach eksportowych i szansach polskich firm
Zakończyła się 6. edycja Forum Biznesu organizowanego przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu. Wśród prelegentów nie zabrakło przedstawicieli branży stolarki.
Gerda stawia na bezpieczeństwo i rozwiązania smart
W połowie października firma Gerda zaprosiła swoich partnerów handlowych i dostawców na wydarzenie w Ostródzie, gdzie zaprezentowała nowości.
Czytaj listopadowe „Forum Branżowe”
Dostępny jest nowy numer miesięcznika „Forum Branżowe” (11/2025). Gościem wydania jest Maciej Żyła, kierownik ds. jakości w Laboratorium Techniki Budowlanej.


