Jak dowiadujemy się z oficjalnego komunikatu, dzisiaj zmianie uległa nazwa znanej i lubianej w branży okiennej firmy Inoutic / Deceuninck Sp. z o.o. Nowa, oficjalna nazwa Spółki to Deceuninck Poland Sp. z o.o. Jest to ostatni etap trwającego od kilku miesięcy procesu integracji dwóch marek: Inoutic oraz Deceuninck w jeden globalny brand Deceuninck.
Zakończenie procesu rebrandingu
W pierwszym etapie, zaplanowanym w ramach strategii rebrandingu, Spółka skupiła się na zmianach i działaniach związanych z komunikacją brandu Deceuninck jako marki globalnej. Najważniejszym punktem drugiego etapu, kończącego okres wdrażania zmian w firmie, jest dzisiejsza zmiana nazwy Spółki – z Inoutic / Deceuninck Sp. z o.o. na Deceuninck Poland Sp. z o.o. Oznacza to także formalne zakończenie kilku miesięcy prac związanych z wycofaniem brandu Inoutic oraz łączeniem rynków w jeden region Europa.
Zmiany formalne
Co ważne, poza nazwą, wszystkie dane firmowe: dane adresowe, NIP oraz kontakty do przedstawicieli Spółki pozostaną bez zmian. Nie będzie także konieczności wprowadzania zmian w dotychczas zawartych z firmą umowach i porozumieniach, które pozostają w mocy.
Założona w 1937 roku firma Deceuninck posiada pozycję nr 2. na świecie jako producent i projektant profili PVC do okien i drzwi, sprzedając swoje produkty w ponad 90 krajach. Firma zatrudnia ponad 3700 pracowników. Główna siedziba firmy znajduje się w Hooglede-Gits (Belgia). W samej Europie znajdują się 24 oddziały. Na świecie firma funkcjonuje w ramach 3 geograficznych regionów: Europa, Ameryka Północna i Turcja oraz rynki wschodzące. Deceuninck posiada 15 zintegrowanych zakładów produkcyjnych, które wraz z 21 magazynami i centrami dystrybucyjnymi gwarantują najlepszą obsługę klientów. Deceuninck silnie koncentruje się na innowacji, ekologii i designie. Firma notowana jest na giełdzie w Euronext Bruksela („DECB”).
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".