Kolejny miesiąc ze spadkami cen w PSB

Autor: |Data publikacji:

PSB odnotowało w kolejnym miesiącu z rzędu spadek średniej dynamiki cen materiałów budowlanych. W marcu tego roku ceny były niższe o 3 proc. w stosunku do roku ubiegłego.

Polskie Składy Budowlane od kilku miesięcy notują spadek dynamiki wzrostu cen w marketach budowlanych należących do swojej sieci. W marcu tego roku w stosunku do 2023 ceny były niższe o 3 proc., z kolei w porównaniu do lutego niemal się nie zmieniły, były na minusie 0,8 proc. Jeśli chodzi o porównanie okresu od początku roku do marca do trzech miesięcy ubiegłego roku, ceny także są na minusie 3 proc.

W sklepach Mrówka oferowane są także osłony okienne.

Tylko w pięciu grupach towarowych ceny wzrosły w marcu w porównaniu do lutego bieżącego roku, jednak maksymalnie o 2 proc. Farby i lakiery podrożały o 0,3 proc. Natomiast o ok. 2 proc. spadły ceny stolarki budowlanej. W pierwszych trzech miesiącach w porównaniu do analogicznego okresu roku 2023 farby i lakiery podrożały o 4 proc. Minimalnie wyższe ceny w tym roku notowane były także w przypadku stolarki otworowej.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".