Kolejny menedżer z Polski w centrali NICE

Autor: |Data publikacji:

Kolejny awans polskiego menedżera w Grupie Nice dotyczy Wojciecha Jankowskiego, do niedawna Menedżera Rozwoju Biznesu w Nice Polska. Od stycznia objął on stanowisko Export Area Managera we włoskiej spółce Nice SpA z Oderzo, gdzie będzie odpowiedzialny za sprzedaż w siedmiu krajach Europy.

Wojciech Jankowski rozpoczął współpracę z grupą Nice w 2011 roku. Na przestrzeni lat był on współodpowiedzialny za marketing polskiej spółki z zakresu B2B oraz B2C oraz projekty profesjonalizacji oraz aktywizacji sieci dystrybucji. Do jego zadań należała m.in. koordynacja współpracy z zakresu wsparcia sprzedaży pomiędzy spółkami zrzeszonymi w ramach grupy, udział w targach, szkoleniach i seminariach regionalnych oraz obsługa większości projektów sponsoringu sportowego w Nice Polska. Jednym z jego autorskich projektów był koncept samochodu demonstracyjnego Nice.

W styczniu 2020 r. Wojciech Jankowski objął stanowisko Export Area Managera odpowiedzialnego w ramach grupy Nice za rynki eksportowe. W skład jego regionu wchodzą obecnie trzy terytoria: Europa Środkowa (Czechy, Słowacja, Węgry), kraje nadbałtyckie (Litwa, Łotwa, Estonia) oraz dodatkowo: Izrael i Palestyna. Na tych rynkach menedżer z Polski odpowiada nie tylko za wynik sprzedaży grupy Nice, ale także koordynuje działania marketingowe w tym rozpoznawalność marki oraz wszelkie przedsięwzięcia mające na celu wzrost świadomości marki wśród klientów końcowych. Do najważniejszych jego zadań będzie należał rozwój poszczególnych rynków i kanałów sprzedaży, budowania polityki sprzedaży oraz poszukiwanie synergii produktowej pomiędzy poszczególnymi spółkami z grupy i oferowanym przez nie portfolio produktowym.

Jankowski udzielał się również jako organizator i promotor rozgrywek żużlowych, jest twórcą młodzieżowego cyklu Nice Cup. Po zakończeniu projektu sponsoringu tytularnego Nice 1. Ligi Żużlowej, będzie w ramach dostępnego czasu dalej wspierał niektóre projekty wsparcia sprzedaży oraz działania w zakresie sponsoringu sportu na rynku polskim.

Grupa Nice
Założona w 1993 r. włoska firma Nice jest międzynarodowym liderem sektora Home Automation, Home Security i  Smart Home, oferując szeroką gamę
zintegrowanych rozwiązań do automatyzacji bram wjazdowych, bram garażowych, osłon przeciwsłonecznych, systemów parkingowych, bezprzewodowych systemów alarmowych i systemów bezpieczeństwa dla domu i przemysłu. Nice sprzedaje swoje produkty do ponad 100 krajów i ma obecnie 24 oddziały na 5 kontynentach oraz 14 zakładów produkcyjnych i 13 ośrodków badawczo-rozwojowych.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".