Kolejny kwartał na plusie w Assa Abloy

Autor: |Data publikacji:

Assa Abloy podliczyła już wyniki z trzeciego kwartału tego roku. Szwedzki koncern podał, że sprzedaż netto wzrosła o 13 proc. do wartości 24,03 mld koron (9,5 mld zł).

Assa Abloy stale się rozwija, firma właśnie podała wyniki z okresu od lipca do końca września. W tym okresie wyniki były wyższe – w tym roku wyniosły 24,034 mld koron, a w roku ubiegłym była to kwota 21,191 mld koron. Na wzrost wpłynęły m.in. akwizycje, których udział w zwiększeniu przychodów był 4 procentowy.

Także w minionym kwartale spółka realizowała swoją strategię przejmowania kolejnych firm. Assa Abloy podaje, że w minionym kwartale podpisała pięć umów kupna nowych podmiotów, których łączne przychody roczne to wartość ok. 1 mld koron (ok. 400 mln zł).

Zarząd Assa Abloy podaje, że najlepsze wyniki spółka osiągnęła w obu Amerykach – tu wzrost przychodów ze sprzedaży wyniósł 6 proc., a także w regionie EMEA – Europa, Bliski Wschód i Afryka – tu wzrost był na poziomie 3 proc. Z kolei w regionie Azja Pacyficzna firma odnotowała spadek o 1 proc.

Zobacz również

Velux Polska świętuje 35-lecie

Velux Polska świętuje 35-lecie

W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.