Kierując się instynktem

Autor: |Data publikacji:

Wydarzenie Maco Innovation Tour zatytułowane przez firmę „Driven by Instinct” trwa od września ubiegłego roku. Informowaliśmy o nim czytelników w momencie, gdy ciężarówka firmy mieszcząca mobilny showroom wyruszała z Gliwic.

Zaplanowano 80 przystanków w 20 krajach, z czego w Polsce wystawa odwiedziła 9 miast. Podróż zakończy 10 przystanków w Niemczech z czego ostatni będzie miał miejsce 7 października w Regensburgu, na Dniach partnerskich VBH. Producent okuć został niedawno uhonorowany za ten projekt nagrodą „German Brand Award” w kategorii „Komunikacja Marki – Wydarzenia Marki”, a także otrzymał wyróżnienie specjalne w kategorii „Brand Experience of the Year”.

German Brand Award to nagroda za skuteczne zarządzanie marką w Niemczech, na którą w tej edycji wpłynęło ok. 1200 z 19 krajów. Konkurs jest organizowany co rok i pojawiają się w nim również polskie akcenty. Złoto w kategorii „Doskonałość w strategii i tworzeniu marki” otrzymał Polski pawilon na EXPO 2020 w Dubaju. O zainteresowaniu, jakie wzbudził świadczy aż 500 tys. w ciągu pierwszych trzech miesięcy wystawy. Jak oceniło jury: „Kultowa architektura polskiego pawilonu na EXPO 2020 w Dubaju przekłada motyw stada wędrownych ptaków na fascynującą, przenikającą budowlę kinetyczną rzeźbę.” Sędziowie podkreślili też, że jest to metafora, która „wpisuje się w motto EXPO »Łącząc umysły – tworzymy przyszłość«.

Zobacz również

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.