Kapica, sponsor Górnika, na prowadzeniu

Autor: |Data publikacji:

Tempa nabiera nasz wakacyjny konkurs na branżowego mecenasa polskiego sportu. Do zakończenia naszej zabawy pozostają jeszcze 3 tygodnie, ale na półmetku już widać faworytów do tytułu najlepszego z najlepszych.

Windoor sponsor MZPN (1)Firmy, sponsorzy sportu zgłoszeni do naszej zabawy, angażują do niej swoich pracowników, partnerów handlowych, ale także kibiców sponsorowanych drużyn. I trzeba zauważyć, że nie wygrywa wcale sponsor reprezentacji Polski w piłce nożnej, choć wydawałoby się że ta dyscyplina i ta drużyna ma najwięcej kibiców w naszym kraju.

Na półmetku naszej zabawy czołowe miejsca zajmują sponsorzy drużyn ligowych. Ponad 400 głosów internautów padło dotychczas na działania sponsorskie firmy Kapica, która wspiera piłkarską drużynę Górnika Zabrze oraz na firmę Aluron, wspierającą drużynę siatkarską z Zawiercia, tegorocznego uczestnika Ligi Mistrzów. Liczne grono zwolenników mają również inne dyscypliny: ultramaraton biegowy w Pabianicach, wspierany przez ABM Jedraszek oraz sporty walki i ich Mistrz Świata, Łukasz Pławecki, będący twarzą firmy Nitus. Uznanie internatów zyskują również firma Maćkowiak Okna za wspieranie sportu opolskiego i drużyny kolarskie Deceunnicka czy firmy Voster. Każda forma wspierania lokalnego sportu przez firmy branży stolarki jest wysoce chwalebna, stąd każda zasługuje na wyróżnienie. Mamy jeszcze 3 tygodnie, aby to swoje uznanie wyrazić. Wciąż także do naszej zabawy można zgłosić swoją aktywność wspierającą sport. Gorąco (lato!) zachęcamy.

Mecenas Sportu

Zobacz również

Velux Polska świętuje 35-lecie

Velux Polska świętuje 35-lecie

W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.