Tempa nabiera nasz wakacyjny konkurs na branżowego mecenasa polskiego sportu. Do zakończenia naszej zabawy pozostają jeszcze 3 tygodnie, ale na półmetku już widać faworytów do tytułu najlepszego z najlepszych.
Firmy, sponsorzy sportu zgłoszeni do naszej zabawy, angażują do niej swoich pracowników, partnerów handlowych, ale także kibiców sponsorowanych drużyn. I trzeba zauważyć, że nie wygrywa wcale sponsor reprezentacji Polski w piłce nożnej, choć wydawałoby się że ta dyscyplina i ta drużyna ma najwięcej kibiców w naszym kraju.
Na półmetku naszej zabawy czołowe miejsca zajmują sponsorzy drużyn ligowych. Ponad 400 głosów internautów padło dotychczas na działania sponsorskie firmy Kapica, która wspiera piłkarską drużynę Górnika Zabrze oraz na firmę Aluron, wspierającą drużynę siatkarską z Zawiercia, tegorocznego uczestnika Ligi Mistrzów. Liczne grono zwolenników mają również inne dyscypliny: ultramaraton biegowy w Pabianicach, wspierany przez ABM Jedraszek oraz sporty walki i ich Mistrz Świata, Łukasz Pławecki, będący twarzą firmy Nitus. Uznanie internatów zyskują również firma Maćkowiak Okna za wspieranie sportu opolskiego i drużyny kolarskie Deceunnicka czy firmy Voster. Każda forma wspierania lokalnego sportu przez firmy branży stolarki jest wysoce chwalebna, stąd każda zasługuje na wyróżnienie. Mamy jeszcze 3 tygodnie, aby to swoje uznanie wyrazić. Wciąż także do naszej zabawy można zgłosić swoją aktywność wspierającą sport. Gorąco (lato!) zachęcamy.
Tagi
ABM JędraszekAluronGórnik ZabrzeKapicaMaćkowiakMecenas SportuNitussponsoringsponsoring sportowysportVosterZobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".