Tempa nabiera nasz wakacyjny konkurs na branżowego mecenasa polskiego sportu. Do zakończenia naszej zabawy pozostają jeszcze 3 tygodnie, ale na półmetku już widać faworytów do tytułu najlepszego z najlepszych.
Firmy, sponsorzy sportu zgłoszeni do naszej zabawy, angażują do niej swoich pracowników, partnerów handlowych, ale także kibiców sponsorowanych drużyn. I trzeba zauważyć, że nie wygrywa wcale sponsor reprezentacji Polski w piłce nożnej, choć wydawałoby się że ta dyscyplina i ta drużyna ma najwięcej kibiców w naszym kraju.
Na półmetku naszej zabawy czołowe miejsca zajmują sponsorzy drużyn ligowych. Ponad 400 głosów internautów padło dotychczas na działania sponsorskie firmy Kapica, która wspiera piłkarską drużynę Górnika Zabrze oraz na firmę Aluron, wspierającą drużynę siatkarską z Zawiercia, tegorocznego uczestnika Ligi Mistrzów. Liczne grono zwolenników mają również inne dyscypliny: ultramaraton biegowy w Pabianicach, wspierany przez ABM Jedraszek oraz sporty walki i ich Mistrz Świata, Łukasz Pławecki, będący twarzą firmy Nitus. Uznanie internatów zyskują również firma Maćkowiak Okna za wspieranie sportu opolskiego i drużyny kolarskie Deceunnicka czy firmy Voster. Każda forma wspierania lokalnego sportu przez firmy branży stolarki jest wysoce chwalebna, stąd każda zasługuje na wyróżnienie. Mamy jeszcze 3 tygodnie, aby to swoje uznanie wyrazić. Wciąż także do naszej zabawy można zgłosić swoją aktywność wspierającą sport. Gorąco (lato!) zachęcamy.
Tagi
ABM JędraszekAluronGórnik ZabrzeKapicaMaćkowiakMecenas SportuNitussponsoringsponsoring sportowysportVosterZobacz również
Konkurs kalendarzy branżowych 2026 – czekamy na wasze propozycje
Już niedługo startuje coroczny konkurs kalendarzy branżowych. Czekamy na wasze tegoroczne propozycje, które możecie przesłać na adres naszej redakcji.
Spłonęła hala produkcyjna firmy Norwood
W ubiegłym tygodniu doszło do pożaru fabryki okien Norwood w Rusocinie. Spłonęła hala produkcyjna, nikt nie został ranny.
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.


