Już 80 proc. powierzchni jest zajęte na najbliższe Fensterbau Frontale

Red.: MR |Data publikacji: 2021-03-19

Już 480 firm zarejestrowało się na targi Fensterbau Frontale. Odbędą się one na wiosnę, w 2022 r.

Targi Fensterbau Frontale odbędą się dopiero za rok, a organizatorzy mają już 480 zgłoszonych wystawców. Pochodzą oni z 33 krajów i zarezerwowali 50 tys. mkw. powierzchni targowej. Jest to według organizatorów 80 proc. powierzchni netto w halach targowych. Targi Norymberskie przyznają, że obecne rezerwacje stanowią 89 proc. poziomu z poprzedniej edycji. Stanowi to sygnał, że mimo obecnej pandemii, firmy nadal chcą się spotykać i widzą potrzebę udziału i prezentacji na targach.

W nadchodzącej edycji wykorzystane będą także w dużym stopniu cyfrowe rozwiązania.

Elke Harreiss, dyrektorka Fensterbau Frontale wyjaśnia:

W ciągu roku nastąpił silny wzrost w formatach online. Cyfrowe usługi informacyjne i usługi w zakresie rozwoju zawodowego są obecnie niezbędne i pozostaną ważne nawet po pandemii. Jako wiodące, międzynarodowe targi, dokładamy wszelkich starań, aby nasz program był odpowiednio szeroki i zorientowany na przyszłość.

Kolejne Fensterbau Frontale będą miały miejsce jak zwykle w Norymberdze, w dniach od 29 marca do 1 kwietnia 2022 r. Targi odbywają się co dwa lata, jednak edycja w 2020 została początkowo przełożona, ale ostatecznie odwołana z powodu pandemii. Pisaliśmy o tym m.in. TUTAJ. Równocześnie z Fensterbau Frontale zaplanowana jest impreza Holzhandwerk.

Zobacz również

Wielkie zmiany w AIB

Wielkie zmiany w AIB

AIB w pierwszym półroczu otworzyło nową fabrykę, zmieniło logotyp i utworzyło nowa markę AIB+. Planuje także uruchomienie nowej linii.

SCM wyda 100 mln euro na badania

SCM wyda 100 mln euro na badania

SCM planuje wydać 100 mln euro na badania i rozwój. Połowę wydatków sfinansuje z linii kredytowej od Europejskiego Banku Inwestycyjnego.

Polska z dużym wpływem na wyniki Grupy Schüco

Polska z dużym wpływem na wyniki Grupy Schüco

Grupa Schüco zamknęła rok 2020 z obrotami w wysokości 1,695 mld euro, co było nieznacznie gorszym wynikiem niż ten osiągnięty w 2019 roku. Okazuje się, że Polska odegrała kluczową rolę przy odnotowanych przez firmę wzrostach sprzedaży działu tworzyw sztucznych.

1