Już 480 firm zarejestrowało się na targi Fensterbau Frontale. Odbędą się one na wiosnę, w 2022 r.
Targi Fensterbau Frontale odbędą się dopiero za rok, a organizatorzy mają już 480 zgłoszonych wystawców. Pochodzą oni z 33 krajów i zarezerwowali 50 tys. mkw. powierzchni targowej. Jest to według organizatorów 80 proc. powierzchni netto w halach targowych. Targi Norymberskie przyznają, że obecne rezerwacje stanowią 89 proc. poziomu z poprzedniej edycji. Stanowi to sygnał, że mimo obecnej pandemii, firmy nadal chcą się spotykać i widzą potrzebę udziału i prezentacji na targach.
W nadchodzącej edycji wykorzystane będą także w dużym stopniu cyfrowe rozwiązania.
Elke Harreiss, dyrektorka Fensterbau Frontale wyjaśnia:
W ciągu roku nastąpił silny wzrost w formatach online. Cyfrowe usługi informacyjne i usługi w zakresie rozwoju zawodowego są obecnie niezbędne i pozostaną ważne nawet po pandemii. Jako wiodące, międzynarodowe targi, dokładamy wszelkich starań, aby nasz program był odpowiednio szeroki i zorientowany na przyszłość.
Kolejne Fensterbau Frontale będą miały miejsce jak zwykle w Norymberdze, w dniach od 29 marca do 1 kwietnia 2022 r. Targi odbywają się co dwa lata, jednak edycja w 2020 została początkowo przełożona, ale ostatecznie odwołana z powodu pandemii. Pisaliśmy o tym m.in. TUTAJ. Równocześnie z Fensterbau Frontale zaplanowana jest impreza Holzhandwerk.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".