James Windows chce zwiększyć moce produkcyjne i ofertę produktową. Firma sprzedaje stolarkę do krajów Beneluxu.
James Windows to firma z kapitałem niderlandzkim działająca w Koszalinie, która ma plany rozwoju na najbliższe miesiące. Przede wszystkim zamierza zwiększyć moce produkcyjne i zainstalować nową linię do wytwarzania okien z PCW. Ponadto chce wdrożyć zupełnie nowy wyrób, a także zainstalować linię produkcyjną przeznaczoną do jego wytwarzania. Będzie to produkt przeznaczony dla klientów rynku niderlandzkiego. Takimi informacjami podzielił się Geoffrey de Bruin, członek zarządu James Windows ze Słupską Specjalną Strefą Ekonomiczną.
James Windows rozpoczął działalność na terenie SSSE w Podstrefie Koszalin w 2019 r. Firma swoje produkty kieruje na rynki krajów Beneluxu. O początkach przedsiębiorstwa pisaliśmy TUTAJ. Zakład produkcyjny o powierzchni 4 tys. mkw. został otwarty w 2020 r. Początkowo produkowane tu były tylko okna z PCW. W ciągu tych trzech lat firma rozszerzyła ofertę o kolejne wyroby – okna aluminiowe i rolety zewnętrzne. James Windows korzysta także z energii ze źródeł odnawialnych, ma zainstalowane panele fotowoltaiczne i wertykalne turbiny wiatrowe. W zakładzie produkcyjnym są także pompy ciepła. W firmie rośnie zatrudnienie, na początku działalności pracowały 23 osoby, obecnie jest ich ponad 50.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".