Jak polscy inwestorzy kupują drzwi wejściowe?

Autor: |Data publikacji:

Najnowsze badanie Centrum Analiz Branżowych rzuca nowe światło na ścieżki zakupowe Polaków w przypadku drzwi wejściowych. Dane wyraźnie wskazują, które kwestie są decydujące przy wyborze poszczególnych produktów.

Jak wynika z przeprowadzonego badania, 30-dniowy czas oczekiwania na zamówione drzwi wejściowe okazuje się dla większości klientów indywidualnych zbyt długim terminem realizacji. Aż 6 na 10 inwestorów oczekuje, że dostarczenie wybranych przez nich drzwi nie potrwa dłużej niż 3 tygodnie.

Wymagany przez klientów krótki termin realizacji zamówień wyjaśnia poniekąd popularność zakupu drzwi wejściowych w marketach i składach budowlanych. Okazuje się bowiem, że 31 proc. inwestorów indywidualnych zakupiło tą drogą drzwi. Jedynie salony drzwiowe cieszą się większą popularnością.

Z danych zebranych przez CAB wynika również, że coraz większą popularnością przy zakupie drzwi wejściowych cieszą się sklepy internetowe. Już mniej więcej co dziesiąty klient dokonuje zakupu za pośrednictwem tego kanału sprzedaży, natomiast grono tych, którzy rozważali taki zakup, lecz ostatecznie zrezygnowali na rzecz zakupu w tradycyjnej sieci sprzedaży, jest ponad 2-krotnie większe.

Badanie przeprowadzono na niemal 400 osobach, które w ciągu ostatnich 12 miesięcy kupiły drzwi wejściowe i jest analogiczne do omawianego niedawno badania dotyczące ścieżek zakupowych klientów indywidualnych w przypadku okien. Pisaliśmy o nim TUTAJ:

Jak klienci indywidualni w Polsce kupują okna?

Zobacz również

Velux Polska świętuje 35-lecie

Velux Polska świętuje 35-lecie

W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.