Z początkiem 2026 roku do zarządu spółki Pagen dołączy Jacek Wach. To kolejny krok w karierze menedżera, który od ponad pięciu lat odpowiada za marketing firmy, a od września kieruje także sprzedażą, piastując stanowisko dyrektora działu sprzedaży i marketingu
Awans Jacka Wacha to nie tylko zmiana personalna w zarządzie Pagena, ale jak sam podkreśla, sygnał rosnącego znaczenia integracji marketingu i sprzedaży w branży stolarki budowlanej. Menedżer, który w firmie odpowiadał m.in. za kompleksowy rebranding i umacnianie pozycji marki na rynkach zagranicznych, teraz będzie kierował również obszarem sprzedaży, wprowadzając spójną strategię rozwoju.
Jacek Wach, dyrektor sprzedaży i marketingu firmy Pagen:
Granica pomiędzy sprzedażą a marketingiem coraz bardziej się zaciera – klienci oczekują szybkiej reakcji, spersonalizowanej komunikacji i kompleksowej obsługi na każdym etapie kontaktu z marką. Połączenie sprzedaży i marketingu pozwoli nam na większą elastyczność i sprawność działania. Dzięki temu możemy szybciej reagować na zmiany, lepiej rozumieć potrzeby klientów i skuteczniej przekładać nasze działania marketingowe na realne wyniki sprzedaży. Konsolidacja tych obszarów sprawia, że jesteśmy bliżej rynku i możemy tworzyć spójną, angażującą komunikację marki.
Jacek Wach ma wieloletnie doświadczenie w branży stolarki budowlanej, głównie w obszarze marketingu. Przed dołączeniem do firmy Pagen, związany był z firmą Hensfort z Przemyśla, gdzie obejmował stanowisko dyrektora ds. marketingu. Odpowiadał tam m.in. za planowanie działań promocyjnych i obecność firmy na targach branżowych. W lipcu 2020 r. przeszedł do Pagena, obejmując analogiczne stanowisko dyrektora ds. marketingu. Od tego momentu kierował działaniami marketingowymi firmy w kraju i za granicą.
Jacek Wach jest absolwentem Wydziału Zarządzania i Marketingu Politechniki Rzeszowskiej oraz certyfikowanym IPMA Project Managerem. Specjalizuje się w budowaniu modeli biznesowych, systemów identyfikacji wizualnej marek i event marketingu. W swoim dorobku ma organizację obecności firm na prestiżowych wydarzeniach branżowych, takich jak International Builders’ Show w USA, MADE Expo we Włoszech czy BATIMAT we Francji.
Najważniejszym projektem, który na trwałe zapisał się w historii firmy Pagen, był kompleksowy rebranding z 2020 roku. Jacek Wach wraz z zespołem wprowadził nowe logo, odświeżoną identyfikację wizualną oraz hasło „Dom Dziełem Życia” (#DoDzieła), a także opracował wieloletnią strategię marketingową. Dzięki tym działaniom firma odświeżyła swój wizerunek i umocniła pozycję na rynkach zagranicznych.
Zobacz również
Kolejne zmiany kadrowe w branży stolarki
Nie było miesiąca w mijającym roku, w którym nie informowalibyśmy o zmianach personalnych. Grudzień nie jest pod tym względem wyjątkowy, tym razem informujemy o przetasowaniach w kadrach firm Grupa PSB, Polypiu, Redan i Vikking.
Zmiany kadrowe w firmach Filplast, Fintecnic i Pagen
W ostatnim czasie doszło do kilku ważnych zmian personalnych na stanowiskach menedżerskich. Zmiany zaszły w firmach Filplast, Fintecnic i Pagen.
Uroczystości pogrzebowe Leszka Gierszewskiego i ważny komunikat zarządu
Z głębokim smutkiem przyjęliśmy wiadomość, że 4 grudnia 2025 roku w wieku 75 lat odszedł Leszek Gierszewski, założyciel i wieloletni prezes firmy Drutex. Urodzony w 1950 roku w Bytowie, ten wizjonerski przedsiębiorca zbudował od podstaw firmę, która dziś zatrudnia ponad 4 tysiące osób i eksportuje produkty na cały świat.
Granica pomiędzy sprzedażą a marketingiem coraz bardziej się zaciera – klienci oczekują szybkiej reakcji, spersonalizowanej komunikacji i kompleksowej obsługi na każdym etapie kontaktu z marką. Połączenie sprzedaży i marketingu pozwoli nam na większą elastyczność i sprawność działania. Dzięki temu możemy szybciej reagować na zmiany, lepiej rozumieć potrzeby klientów i skuteczniej przekładać nasze działania marketingowe na realne wyniki sprzedaży. Konsolidacja tych obszarów sprawia, że jesteśmy bliżej rynku i możemy tworzyć spójną, angażującą komunikację marki.

