Jacek Wach dołączy do zarządu firmy Pagen

Autor: |Data publikacji:

Z początkiem 2026 roku do zarządu spółki Pagen dołączy Jacek Wach. To kolejny krok w karierze menedżera, który od ponad pięciu lat odpowiada za marketing firmy, a od września kieruje także sprzedażą, piastując stanowisko dyrektora działu sprzedaży i marketingu

Awans Jacka Wacha to nie tylko zmiana personalna w zarządzie Pagena, ale jak sam podkreśla, sygnał rosnącego znaczenia integracji marketingu i sprzedaży w branży stolarki budowlanej. Menedżer, który w firmie odpowiadał m.in. za kompleksowy rebranding i umacnianie pozycji marki na rynkach zagranicznych, teraz będzie kierował również obszarem sprzedaży, wprowadzając spójną strategię rozwoju.

Jacek Wach, dyrektor sprzedaży i marketingu firmy Pagen:

Jacek WachGranica pomiędzy sprzedażą a marketingiem coraz bardziej się zaciera – klienci oczekują szybkiej reakcji, spersonalizowanej komunikacji i kompleksowej obsługi na każdym etapie kontaktu z marką. Połączenie sprzedaży i marketingu pozwoli nam na większą elastyczność i sprawność działania. Dzięki temu możemy szybciej reagować na zmiany, lepiej rozumieć potrzeby klientów i skuteczniej przekładać nasze działania marketingowe na realne wyniki sprzedaży. Konsolidacja tych obszarów sprawia, że jesteśmy bliżej rynku i możemy tworzyć spójną, angażującą komunikację marki.

Jacek Wach ma wieloletnie doświadczenie w branży stolarki budowlanej, głównie w obszarze marketingu. Przed dołączeniem do firmy Pagen, związany był z firmą Hensfort z Przemyśla, gdzie obejmował stanowisko dyrektora ds. marketingu. Odpowiadał tam m.in. za planowanie działań promocyjnych i obecność firmy na targach branżowych. W lipcu 2020 r. przeszedł do Pagena, obejmując analogiczne stanowisko dyrektora ds. marketingu. Od tego momentu kierował działaniami marketingowymi firmy w kraju i za granicą.

Jacek Wach jest absolwentem Wydziału Zarządzania i Marketingu Politechniki Rzeszowskiej oraz certyfikowanym IPMA Project Managerem. Specjalizuje się w budowaniu modeli biznesowych, systemów identyfikacji wizualnej marek i event marketingu. W swoim dorobku ma organizację obecności firm na prestiżowych wydarzeniach branżowych, takich jak International Builders’ Show w USA, MADE Expo we Włoszech czy BATIMAT we Francji.

Najważniejszym projektem, który na trwałe zapisał się w historii firmy Pagen, był kompleksowy rebranding z 2020 roku. Jacek Wach wraz z zespołem wprowadził nowe logo, odświeżoną identyfikację wizualną oraz hasło „Dom Dziełem Życia” (#DoDzieła), a także opracował wieloletnią strategię marketingową. Dzięki tym działaniom firma odświeżyła swój wizerunek i umocniła pozycję na rynkach zagranicznych.

Zobacz również

Specjaliści z branży przed nowymi wyzwaniami zawodowymi

Specjaliści z branży przed nowymi wyzwaniami zawodowymi

Gerda ma nowego dyrektora zarządzającego, a z Grupy Petecki i z Pagenu po wielu latach latach pracy odeszło dwóch specjalistów.

Zmiany personalne w Somfy: Małgorzata Jasińska i Yann Barou na nowych stanowiskach

Zmiany personalne w Somfy: Małgorzata Jasińska i Yann Barou na nowych stanowiskach

Zmiany personalne miały niedawno miejsce w Grupie Somfy. Nowe stanowiska objęli Małgorzata Jasińska i Yann Barou.

Michał Maciejewski nowym dyrektorem handlowym Aluplast

Michał Maciejewski nowym dyrektorem handlowym Aluplast

Michał Maciejewski został ogłoszony nowym dyrektorem handlowym Aluplast. Pełni tę funkcję od początku października, ponadto został również członkiem zarządu.