Inwestycja w nowe produkty w firmie Małkowski-Martech

Autor: MR |Data publikacji: 2018-09-06

Producent bram Małkowski-Martech podał do wiadomości wyniki ze sprzedaży z II kwartału tego roku. Porównując te dane do zeszłorocznych firma zanotowała wzrost w przychodach.

Biorąc pod uwagę drugi kwartał, czyli okres od kwietnia do czerwca, to spółka miała przychód netto w wysokości 7,8 mln zł. W roku ubiegłym wyniósł on nieco mniej, bo był na poziomie 7,3 mln zł.  Drugi kwartał stanowi też okazję do podsumowania całego półrocza. A wiec od stycznia do końca czerwca firma osiągnęła przychody netto ze sprzedaży w wysokości 14,2 mln zł w porównaniu do 12,7 mln w roku ubiegłym, jest to wiec wzrost o 12 proc. Jeśli chodzi o prognozy na nadchodzącą drugą połowę roku, to są one optymistyczne, Małkowski-Martech ma już podpisanych kilka znaczących zleceń. Po pierwsze, spółka zaprojektuje i wyprodukuje grodzie ppoż., w których znajdą się niestandardowe rozwiązania, jak kompleksy bram przeciwpożarowych zamontowane na drodze transportowej towarów. Poza tym spółka dostarczy bierne zabezpieczenia ppoż. do kompleksu budynków Angel River we Wrocławiu. Produkty firmy Małkowski-Martech trafią także do budowanej fabryki Vistuli oraz do hotelu Unitral Mielno. To tylko część zleceń, jakie producent będzie realizował w II półroczu 2018.

Nowa brama ppoż, w której zastosowano elastyczny płaszcz.

Firma także pracuje nad nowymi produktami. W tym roku do sprzedaży trafiła nowa brama Marc-Ok. Jej innowacyjność polega na tym, że jest przeciwpożarowa, ale wykonana z płaszcza, z materiału elastycznego. Produkt jest przebadany i otrzymał klasę EI 60.  W drugim półroczu firma będzie pracować zaś nad udoskonaleniem kurtyny okiennej o nazwie Marc-Ok(o). Jest to produkt, jak deklaruje Małkowski-Martech, skierowany do wymagającego klienta, który ceni jakość i estetykę.

Zobacz również

KRISPOL: premiera drzwi Solano

KRISPOL: premiera drzwi Solano

 Linia SOLANO marki KRISPOL powiększyła się o dziewięć modeli aluminiowych drzwi zewnętrznych. Kolekcja jest odpowiedzią firmy na najnowsze trendy architektoniczne. Solidne drzwi...

Wicona: premiera okna panoramicznego z ukrytymi okuciami

Wicona: premiera okna panoramicznego z ukrytymi okuciami

W dniu 24 października firma Wicona przygotowała w Warszawie konferencję prasową „Przesuwamy granice architektury”. Była ona pretekstem do zaprezentowania w Polsce innowacyjnego rozwiązania okien panoramicznych z ukrytymi okuciami i klamką.

KRISPOL: nowe okna przeszły testy antywłamaniowe

KRISPOL: nowe okna przeszły testy antywłamaniowe

Producent stolarki Krispol wprowadził do sprzedaży nowe okno antywłamaniowe. Produkt został przebadany pod względem odporności na włamanie i otrzymał klasę RC2. Ponadto wyróżnia się bardzo dobrymi parametrami izolacji termicznej.