I kwartał ze wzrostem w Fart Produkt

Autor: |Data publikacji:

Fart Produkt podsumował już I kwartał pod względem handlowym. Firma jest zadowolona z wyniku, bo osiągnęła zakładany wzrost.

Fart Produkt ocenia, że miniony właśnie pierwszy kwartał tego roku był udany. W porównaniu do roku 2020 firma osiągnęła planowany wzrost, który szczególnie cieszy, bo został wygenerowany w warunkach pandemicznych.

Marcin Szymanowski, dyrektor handlowy w Fart Produkt komentuje:

Branża budowlana cały czas ma się dobrze w porównaniu z innymi sektorami gospodarki, ale oczywiście pojawiają się problemy, głównie związane z dostępnością surowców do produkcji. Nie sposób też nie wspomnieć o podwyżkach, które dotykają nas wszystkich. Rosną koszty pracy, komponenty, cena energii, paliwa, itd. Niemniej jednak cały czas realizujemy naszą strategię: inwestujemy w park maszynowy, budujemy magazyn i rozwijamy nowe kanały sprzedaży. Ale już teraz widać, że będzie to rok pełen wyzwań.

Zobacz również

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.

Dekarz wicemistrzem Europy, biegi niepodległości – branża stolarki wspiera sport

Dekarz wicemistrzem Europy, biegi niepodległości – branża stolarki wspiera sport

Firmy branży stolarki od lat są solidnym wsparciem dla wszelkich inicjatyw sportowych w naszym kraju. Zebraliśmy najświeższe aktywności. W tym odcinku piszemy głównie o mniejszych firmach z naszego świata, które sponsorują lokalne drużyny i wydarzenia sportowe.

Międzynarodowa konferencja Roto tym razem w Polsce

Międzynarodowa konferencja Roto tym razem w Polsce

Międzynarodowy Dzień Prasy Branżowej to coroczne wydarzenie organizowane przez Roto Frank Holding AG. W tym roku impreza odbyła się po raz pierwszy w Polsce.