I kwartał ze wzrostem w Fart Produkt

Autor: |Data publikacji:

Fart Produkt podsumował już I kwartał pod względem handlowym. Firma jest zadowolona z wyniku, bo osiągnęła zakładany wzrost.

Fart Produkt ocenia, że miniony właśnie pierwszy kwartał tego roku był udany. W porównaniu do roku 2020 firma osiągnęła planowany wzrost, który szczególnie cieszy, bo został wygenerowany w warunkach pandemicznych.

Marcin Szymanowski, dyrektor handlowy w Fart Produkt komentuje:

Branża budowlana cały czas ma się dobrze w porównaniu z innymi sektorami gospodarki, ale oczywiście pojawiają się problemy, głównie związane z dostępnością surowców do produkcji. Nie sposób też nie wspomnieć o podwyżkach, które dotykają nas wszystkich. Rosną koszty pracy, komponenty, cena energii, paliwa, itd. Niemniej jednak cały czas realizujemy naszą strategię: inwestujemy w park maszynowy, budujemy magazyn i rozwijamy nowe kanały sprzedaży. Ale już teraz widać, że będzie to rok pełen wyzwań.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".