Fart Produkt podsumował już I kwartał pod względem handlowym. Firma jest zadowolona z wyniku, bo osiągnęła zakładany wzrost.
Fart Produkt ocenia, że miniony właśnie pierwszy kwartał tego roku był udany. W porównaniu do roku 2020 firma osiągnęła planowany wzrost, który szczególnie cieszy, bo został wygenerowany w warunkach pandemicznych.

Marcin Szymanowski, dyrektor handlowy w Fart Produkt komentuje:
Branża budowlana cały czas ma się dobrze w porównaniu z innymi sektorami gospodarki, ale oczywiście pojawiają się problemy, głównie związane z dostępnością surowców do produkcji. Nie sposób też nie wspomnieć o podwyżkach, które dotykają nas wszystkich. Rosną koszty pracy, komponenty, cena energii, paliwa, itd. Niemniej jednak cały czas realizujemy naszą strategię: inwestujemy w park maszynowy, budujemy magazyn i rozwijamy nowe kanały sprzedaży. Ale już teraz widać, że będzie to rok pełen wyzwań.
Zobacz również
Szlachetna Paczka dla potrzebujących
Niedawno miał miejsce finał charytatywnej akcji Szlachetna Paczka 2025. W tym roku więcej było darczyńców, wyższa niż poprzednio była też wartość pomocy.
Życzymy Wesołych Świąt!
Drodzy Czytelnicy i Partnerzy, Z okazji Świąt Bożego Narodzenia oraz nadchodzącego Nowego Roku życzymy Wam spokojnych i radosnych chwil spędzonych w gronie najbliższych.
Wystartował konkurs RenOwacja 2026
Wystartował konkurs RenOwacja 2026. Głosowanie, w którym można oddać głos na najlepszą modernizację energetyczną budynku potrwa do 6 stycznia.


