Dotychczasowy dyrektor zarządzający Hella Deutschland i Hella Holding, Christian Schaller, w całości skoncentruje się na zarządzaniu grupą. Jego działalność ma objąć również zagraniczne spółki.
Hella, grupa firm zajmujących się m.in. systemami ochrony przeciwsłonecznej, powołała nowy zespół zarządzający na Niemcy. Dzięki temu z części obowiązków został odciążony dyrektor zarządzający holdingu.
Obecnie od marca 2024 działalnością Hella Sonnenschutztechnik w Niemczech kieruje Ingo Gaiser. Odpowiada on za sprzedaż wewnętrzną i zewnętrzną oraz serwis i montaż na terenie Niemiec. Menedżer ma ponad 30-letnie doświadczenie w branży osłon przeciwsłonecznych. W kwietniu 2021 roku rozpoczął pracę w Hella Sonnenschutztechnik jako dyrektor generalny sprzedaży i autoryzowany przedstawiciel firmy.
W ubiegłym roku do zarządu firmy dołączył też Sebastian Flüchter. Karierę w Helli rozpoczął w 2018 roku, a łącznie ma ponad 13 lat doświadczenia w branży ochrony przeciwsłonecznej i pogodowej. Obecnie do obowiązków obejmujących administrację i produkcję dojdzie odpowiedzialność za zasoby ludzkie i rozwój organizacyjny na poziomie Niemiec.
Jak podaje Hella, dzięki zmienionej strukturze organizacyjnej dotychczasowy dyrektor zarządzający m.in. spółką niemiecką, Christian Schaller, będzie mógł całkowicie skoncentrować się na pracy dla Hella Holding. Menedżer ma ok. 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu, a od 2017 roku jest dyrektorem zarządzającym holdingu.
Andreas Kraler, udziałowiec Grupy Hella wyjaśnia:
Dogłębna współpraca pomiędzy krajowymi organizacjami poszczególnych rynków a centralą jest kluczowym czynnikiem sukcesu firmy w przyszłości. Restrukturyzując zespół zarządzający w Hella Germany, robimy kolejny ważny krok w kierunku efektywnej struktury organizacyjnej w Grupie Hella.
Zobacz również
Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu
„Vademecum: montaż stolarki” to praktyczny przewodnik po aktualnych standardach i technologiach montażu okien, również wielkogabarytowych.
Już niedługo webinarium IT W STOLARCE – szybkie wdrożenia, realne korzyści
Już we wtorek, 24 czerwca, wspólnie z Miquido zorganizujemy dla Was webinarium "IT w stolarce - szybkie wdrożenia, realne korzyści". Opowiemy Wam jak szybko i bezpiecznie wymienić system IT, który wspiera zarządzanie i produkcję.
Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025
W dniach 26–28 maja w Szanghaju odbyła się 20. edycja targów R+T Asia. Tegoroczna odsłona wydarzenia zbiegła się z 60-leciem globalnej marki R+T.