Häfele podsumowało pod względem handlowym rok 2022. Mimo wielu wyzwań, udało się osiągnąć wzrost sprzedaży.
Häfele podliczyło, że rok 2022 firma zakończyła 10-procentowym wzrostem ze sprzedaży. Natomiast wartość obrotów za ubiegły rok wyniosła 1,87 mld euro w stosunku do 1,7 mld w roku 2021. Przedsiębiorstwo ok. 80 proc. swoich obrotów realizuje za granicą, czyli poza Niemcami. W ubiegłym roku najlepsze wyniki firma odnotowała w regionie Ameryki i w Azji Południowo-Wschodniej. Ten wynik jest szczególnie satysfakcjonujący, bo udało się go osiągnąć w czasie wciąż trwających ograniczeń związanych z koronawirusem, dużej inflacji, spowolnienia w światowej gospodarce, a przede wszystkim wojny w Ukrainie.
W połowie minionego roku udało się także zakończyć inwestycję – otwarty został magazyn wysokiego składowania w siedzibie firmy w Nagold w Niemczech. To obiekt, dzięki któremu udało się usprawnić procesy logistyczne. Firma jest dostawcą klamek dla branży stolarki otworowej – okien i drzwi, ale także dla przemysłu meblarskiego. Häfele ma swoje oddziały w 38 krajach i zatrudnia ok. 8 tys. pracowników. W 2023 r. firma będzie obchodziła 100-lecie swojej działalności.
Zobacz również
Włoskie targi promują bardziej zrównoważone środowisko
Zbliża się termin ME-EXPO 2023 - największych włoskich targów dla branży budowlanej. Organizatorzy zaproponowali nową formułę tej imprezy, dobywającej się co dwa lata.
Grupa Kęty w trzecim kwartale zanotowała wzrost wolumenu
Grupa Kęty poinformowała o szacunkowych wynikach za trzeci kwartał. W tym okresie Aluprof osiągnął wzrost przychodów ze sprzedaży.
Unia oczekuje rocznych sprawozdań
Jak wskazują analitycy, 63 proc. największych firm w kraju przygotowuje raport dotyczący tematyki ESG, a 17 proc. poświęca temu miejsce w sprawozdaniach rocznych.