W Grupie Polskie Składy Budowlane zmienił się zarząd. Firma zmieniła jego skład, a także podział kompetencji.
Do zarządu Grupy PSB Handel SA wszedł nowy członek – Grzegorz Filipek. Był on przez wiele lat związany z branżą stolarki otworowej, przede wszystkim pracował przez 12 lat jako dyrektor marketingu w krakowskim Oknoplaście. Ale także piastował stanowiska menedżerskie w MACO, Alsecco (obecnie All Windows Group) i Wiśniowskim. W tej firmie był dyrektorem handlowym działu okien i drzwi z aluminium, stali i PCW. Ostatnio zaś Grzegorz Filipek był dyrektorem handlowym w firmie Marka, która jest od wielu lat partnerem handlowym Grupy PSB.

Wraz z wyborem zmieniły się organizacja i podział obowiązków zarządu. W jego skład wchodzi Piotr Kozina, dyrektor zarządu, który kieruje całą działalnością spółki. Odpowiada za zarządzanie finansami, księgowością, administracją, kontrolingiem operacyjnym. Z kolei Anna Kamińska – przede wszystkim za sprzedaż w PSB Mrówka, dział IT, e-commerce oraz rozwój i analizy biznesowe. Grzegorz Filipek będzie odpowiedzialny za sprzedaż sieci w PSB Profi, logistykę i centra logistyczne oraz za obszar operacyjny i markę własną.
O zmianach w zarządzie zdecydowali akcjonariusze podczas walnego zgromadzenia. Odbyło się ono 28 maja w Kielcach. Podczas spotkania przedstawiono także wyniki za rok 2023. Przypomnijmy, że przychody firm sieci PSB w 2023 r. wyniosły 8,9 mld zł w porównaniu do 9,6 mld zł w roku 2022. Więcej na ten temat pisaliśmy TUTAJ.
Zobacz również
Drutex oficjalnym partnerem Bayernu Monachium
Jeden z największych producentów okien w Polsce, Drutex został oficjalnym partnerem Bayernu Monachium. Umowa została podpisana na trzy lata i jest częścią ekspansji producenta z Bytowa na rynkach europejskich.
Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych
Zarząd Eko-Okna S.A. wydał oświadczenie, w którym stanowczo dementuje zarzuty stawiane przez Dawida Brożka, przewodniczącego OM NSZZ Solidarność Silesia. Firma oskarża go o rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, które mają podważać zaufanie do pracodawcy i destabilizować sytuację wśród pracowników.
Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?
Zaledwie dwa tygodnie temu pisaliśmy o wsparciu, jakiego udzielają firmy z branży stolarki okienno-drzwiowej w rozwój sportu, a tymczasem w w ostatnich dniach o przedłużeniu umów sponsorskich poinformowały Fakro, Stollar i Wital. Ponadto dochodzą słuchy, że swoją ekspansję na europejskim rynku kontynuować ma Drutex.