W Grupie Polskie Składy Budowlane zmienił się zarząd. Firma zmieniła jego skład, a także podział kompetencji.
Do zarządu Grupy PSB Handel SA wszedł nowy członek – Grzegorz Filipek. Był on przez wiele lat związany z branżą stolarki otworowej, przede wszystkim pracował przez 12 lat jako dyrektor marketingu w krakowskim Oknoplaście. Ale także piastował stanowiska menedżerskie w MACO, Alsecco (obecnie All Windows Group) i Wiśniowskim. W tej firmie był dyrektorem handlowym działu okien i drzwi z aluminium, stali i PCW. Ostatnio zaś Grzegorz Filipek był dyrektorem handlowym w firmie Marka, która jest od wielu lat partnerem handlowym Grupy PSB.

Wraz z wyborem zmieniły się organizacja i podział obowiązków zarządu. W jego skład wchodzi Piotr Kozina, dyrektor zarządu, który kieruje całą działalnością spółki. Odpowiada za zarządzanie finansami, księgowością, administracją, kontrolingiem operacyjnym. Z kolei Anna Kamińska – przede wszystkim za sprzedaż w PSB Mrówka, dział IT, e-commerce oraz rozwój i analizy biznesowe. Grzegorz Filipek będzie odpowiedzialny za sprzedaż sieci w PSB Profi, logistykę i centra logistyczne oraz za obszar operacyjny i markę własną.
O zmianach w zarządzie zdecydowali akcjonariusze podczas walnego zgromadzenia. Odbyło się ono 28 maja w Kielcach. Podczas spotkania przedstawiono także wyniki za rok 2023. Przypomnijmy, że przychody firm sieci PSB w 2023 r. wyniosły 8,9 mld zł w porównaniu do 9,6 mld zł w roku 2022. Więcej na ten temat pisaliśmy TUTAJ.
Zobacz również
„Czyste Powietrze” winne miliony złotych. Wykonawcy protestują
Fala protestów w związku z nierozliczonymi umowami w ramach programu „Czyste Powietrze”. Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zalega z wypłatami pojedynczym firmom nawet po kilkadziesiąt milionów złotych.
Forum Webinar 2025 #1 – poznaj nowości na sezon 2025
Już 15 maja pierwsze w tym roku spotkanie online w ramach Forum Webinar. Wydarzenie będzie poświęcone prezentacji nowości produktowych przygotowanych przez dostawców i producentów na sezon 2025.
Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie” dostępne na naszym portalu
Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie”. Sprawdź, jak skutecznie prowadzić marketing i wdrażać nowoczesne oprogramowanie w firmie.