Grupa PSB podsumowała rok działalności. Firmy w Grupie wypracowały przychody, które stanowią 15 proc. udziału w rynku dystrybucji materiałów budowlanych w Polsce.
Grupa PSB poinformowała, że przychody firm w sieci PSB w 2023 r. wyniosły około 8,9 mld zł. Stanowi to, według wyliczeń firmy, 15 proc. udziału w rynku dystrybucji materiałów budowlanych w naszym kraju. Z kolei w roku 2022 przychody wyniosły 9,6 mld zł. Natomiast przychody centrali firmy – czyli Grupy PSB Handel wyniosły w 2023 roku 4 mld zł, w roku 2022 była to kwota 4,2 mld zł.
Kolejne sklepy marki Mrówka.
Działalność rozpoczęło 15 nowych placówek handlowych, Pod koniec roku w skład Grupy PSB wchodziło już 360 sklepów marki Mrówka i 365 składów budowlanych. Sklepy detaliczne Mrówka mają łączną powierzchnię 500 tys. mkw., a pracuje w nich 7800 pracowników. Grupa poinformowała, że w 2023 r. znajomość marki Grupa PSB deklarowało 60 proc. Polaków, sieci Mrówka 76 proc., a PSB Profi – 43 proc. ankietowanych.
Zobacz również
Akzo Nobel optymistycznie o rynku farb proszkowych w tym roku
Akzo Nobel podsumowało wyniki z pierwszego kwartału. Spółka odnotowała niewielki spadek w sprzedaży, ale prognozuje wzrost popytu na farby.
Assa Abloy kończy produkcję w Bielsku
Assa Abloy Mercor Doors wygasza produkcję w fabryce w Bielsku. Działalność będzie przeniesiona do zakładu w Dobrzeniu Wielkim.
Arbonia przeznaczy 200 mln euro na rozwój segmentu drzwi
Grupa Arbonia poinformowała o podjęciu ostatecznej decyzji co do sprzedaży dywizji klimatu firmie Midea Electrics Netherlands. Pierwsze kroki związane ze zbyciem były podjęte na początku tego roku.