Grupa PSB podsumowała rok działalności. Firmy w Grupie wypracowały przychody, które stanowią 15 proc. udziału w rynku dystrybucji materiałów budowlanych w Polsce.
Grupa PSB poinformowała, że przychody firm w sieci PSB w 2023 r. wyniosły około 8,9 mld zł. Stanowi to, według wyliczeń firmy, 15 proc. udziału w rynku dystrybucji materiałów budowlanych w naszym kraju. Z kolei w roku 2022 przychody wyniosły 9,6 mld zł. Natomiast przychody centrali firmy – czyli Grupy PSB Handel wyniosły w 2023 roku 4 mld zł, w roku 2022 była to kwota 4,2 mld zł.

Kolejne sklepy marki Mrówka.
Działalność rozpoczęło 15 nowych placówek handlowych, Pod koniec roku w skład Grupy PSB wchodziło już 360 sklepów marki Mrówka i 365 składów budowlanych. Sklepy detaliczne Mrówka mają łączną powierzchnię 500 tys. mkw., a pracuje w nich 7800 pracowników. Grupa poinformowała, że w 2023 r. znajomość marki Grupa PSB deklarowało 60 proc. Polaków, sieci Mrówka 76 proc., a PSB Profi – 43 proc. ankietowanych.
Zobacz również
Bogdański i Wiśniowski wspierają Sandecję, Abakus i Premium Grodzki sponsorami podlaskiego sportu
Przez lata branża stolarki była mecenasem sportu, szczególnie lokalnego i nie inaczej jest w nowo rozpoczynającym się sezonie. W ostatnim czasie umowy sponsoringowe podpisały Abakus, Bogdański, Premium Grodzki oraz Wiśniowski.
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – ruszyła sprzedaż biletów!
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 odbędzie się w dniach 15–16 października 2025 w Hotelu Vienna House Andel`s Łódź. Serdecznie zachęcamy do wzięcia udziału w tym wydarzeniu.
Arkadiusz Muś założy partię polityczną?
W ostatnich dniach media obiegła informacja o tym, że na horyzoncie pojawiła się nowa partia polityczna, której inicjatorem miałby być Arkadiusz Muś, właściciel Press-Glass.