Grupa PSB podsumowała rok działalności. Firmy w Grupie wypracowały przychody, które stanowią 15 proc. udziału w rynku dystrybucji materiałów budowlanych w Polsce.
Grupa PSB poinformowała, że przychody firm w sieci PSB w 2023 r. wyniosły około 8,9 mld zł. Stanowi to, według wyliczeń firmy, 15 proc. udziału w rynku dystrybucji materiałów budowlanych w naszym kraju. Z kolei w roku 2022 przychody wyniosły 9,6 mld zł. Natomiast przychody centrali firmy – czyli Grupy PSB Handel wyniosły w 2023 roku 4 mld zł, w roku 2022 była to kwota 4,2 mld zł.

Kolejne sklepy marki Mrówka.
Działalność rozpoczęło 15 nowych placówek handlowych, Pod koniec roku w skład Grupy PSB wchodziło już 360 sklepów marki Mrówka i 365 składów budowlanych. Sklepy detaliczne Mrówka mają łączną powierzchnię 500 tys. mkw., a pracuje w nich 7800 pracowników. Grupa poinformowała, że w 2023 r. znajomość marki Grupa PSB deklarowało 60 proc. Polaków, sieci Mrówka 76 proc., a PSB Profi – 43 proc. ankietowanych.
Zobacz również
Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu
„Vademecum: montaż stolarki” to praktyczny przewodnik po aktualnych standardach i technologiach montażu okien, również wielkogabarytowych.
Już niedługo webinarium IT W STOLARCE – szybkie wdrożenia, realne korzyści
Już we wtorek, 24 czerwca, wspólnie z Miquido zorganizujemy dla Was webinarium "IT w stolarce - szybkie wdrożenia, realne korzyści". Opowiemy Wam jak szybko i bezpiecznie wymienić system IT, który wspiera zarządzanie i produkcję.
Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025
W dniach 26–28 maja w Szanghaju odbyła się 20. edycja targów R+T Asia. Tegoroczna odsłona wydarzenia zbiegła się z 60-leciem globalnej marki R+T.