Grupa PSB podsumowała rok działalności. Firmy w Grupie wypracowały przychody, które stanowią 15 proc. udziału w rynku dystrybucji materiałów budowlanych w Polsce.
Grupa PSB poinformowała, że przychody firm w sieci PSB w 2023 r. wyniosły około 8,9 mld zł. Stanowi to, według wyliczeń firmy, 15 proc. udziału w rynku dystrybucji materiałów budowlanych w naszym kraju. Z kolei w roku 2022 przychody wyniosły 9,6 mld zł. Natomiast przychody centrali firmy – czyli Grupy PSB Handel wyniosły w 2023 roku 4 mld zł, w roku 2022 była to kwota 4,2 mld zł.

Kolejne sklepy marki Mrówka.
Działalność rozpoczęło 15 nowych placówek handlowych, Pod koniec roku w skład Grupy PSB wchodziło już 360 sklepów marki Mrówka i 365 składów budowlanych. Sklepy detaliczne Mrówka mają łączną powierzchnię 500 tys. mkw., a pracuje w nich 7800 pracowników. Grupa poinformowała, że w 2023 r. znajomość marki Grupa PSB deklarowało 60 proc. Polaków, sieci Mrówka 76 proc., a PSB Profi – 43 proc. ankietowanych.
Zobacz również
Hydro zamknie zakłady w Europie
Hydro chce optymalizować swoją działalność i zamierza zamknąć pięć zakładów zajmujących się ekstruzją w Europie.
Aluprof ogłasza kolejny etap integracji z Seltem
Aluprof Sun Shading Solutions jest nowym segmentem marki Aluprof. Powstał on dzięki przejęciu spółki Selt wraz z całym jej majątkiem.
Czytaj grudniowe „Forum Branżowe” (12/2025)
Gościem nowego wydania miesięcznika „Forum Branżowe” (12/2025) jest Michał Godlewski, założyciel i właściciel firmy Monolit.


