Grupa PSB podsumowała rok działalności. Firmy w Grupie wypracowały przychody, które stanowią 15 proc. udziału w rynku dystrybucji materiałów budowlanych w Polsce.
Grupa PSB poinformowała, że przychody firm w sieci PSB w 2023 r. wyniosły około 8,9 mld zł. Stanowi to, według wyliczeń firmy, 15 proc. udziału w rynku dystrybucji materiałów budowlanych w naszym kraju. Z kolei w roku 2022 przychody wyniosły 9,6 mld zł. Natomiast przychody centrali firmy – czyli Grupy PSB Handel wyniosły w 2023 roku 4 mld zł, w roku 2022 była to kwota 4,2 mld zł.
Kolejne sklepy marki Mrówka.
Działalność rozpoczęło 15 nowych placówek handlowych, Pod koniec roku w skład Grupy PSB wchodziło już 360 sklepów marki Mrówka i 365 składów budowlanych. Sklepy detaliczne Mrówka mają łączną powierzchnię 500 tys. mkw., a pracuje w nich 7800 pracowników. Grupa poinformowała, że w 2023 r. znajomość marki Grupa PSB deklarowało 60 proc. Polaków, sieci Mrówka 76 proc., a PSB Profi – 43 proc. ankietowanych.
Zobacz również
Nowe „Vademecum: rozwiązania z aluminium” dostępne na naszym portalu
Zapraszamy do zapoznania się z najnowszym "Vademecum: rozwiązania z aluminium". To praktyczny przewodnik, w którym znajdziesz wszystko, co powinieneś wiedzieć o nowoczesnym wykorzystaniu aluminium w architekturze.
Producenci okien dachowych na Dach Forum 2025
W tym miesiącu w centrum uwagi było monachijskie BAU, ale nie była to jedyna impreza targowa z udziałem firm branży stolarki. Targi Dach Forum były okazją dla producentów okien dachowych na dotarcie do nieco innej grupy interesariuszy. W newsie galeria zdjęć z tego wydarzenia.
Branża stolarki po raz kolejny wsparła WOŚP
W niedzielę 26 stycznia odbędzie się finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Jest to już 33. edycja tej wielkiej akcji charytatywnej. Jak co roku biorą w niej udział również firmy z branży stolarki.