Mercor poinformował o wartości zebranych zamówień za wrzesień. Spółka odnotowała niewielki spadek. Firma podała także prognozy wyników finansowych.
We wrześniu Grupa Mercor zebrała zamówienia o wartości 57,8 mln zł w porównaniu do 59,6 mln w tym samym miesiącu rok wcześniej. Jest to spadek o 3 proc. Z kolei według wyliczeń spółki, wartość zamówień za okres od kwietnia do września tego roku wyniosła 311 mln zł w porównaniu do 301,8 mln w analogicznym okresie w roku 2022. Tym razem jest to więc wzrost o 3 proc.
Według raportu przygotowanego dla Giełdy Papierów Wartościowych spółka oceniła, że spodziewa się lekkiego spowolnienia zamówień w drugiej połowie roku 2023/2024 i w roku obrotowym 2024/2025. Wpływ na to ma spadająca liczba rozpoczętych budów obiektów kubaturowych. Jednak Grupa Mercor powinna odczuć te spadki z opóźnieniem. Według wyliczeń spółki przychody ze sprzedaży w okresie 2023/2024 wyniosą 643 mln zł i będą wyższe o ponad 2 proc. W kolejnym roku spodziewane są spadki o ponad 3 proc. do wartości 620 mln zł. Zarząd Mercora spodziewa się jednak, że w kolejnych latach notowane będą niewielkie, ale jednak wzrosty wartości sprzedaży.
Zobacz również
Targi Window‑Tech Expo, Door‑Tec oraz Glass‑Tech Poland – relacja
W dniach 3–5 czerwca 2025 roku w halach Ptak Warsaw Expo odbyły się trzy równoległe wydarzenia: Window‑Tech Expo, Door‑Tec oraz Glass‑Tech Poland. Odwiedzający mieli okazję zapoznać się z ofertą kilkudziesięciu wystawców.
Relacja z uroczystego otwarcia showroomu Stalprodukt Zamość
W czwartek, 5 czerwca 2025 roku, w Zamościu odbyło się uroczyste otwarcie nowego salonu firmowego Stalprodukt Zamość, zlokalizowanego przy ul. Kilińskiego 86. Wydarzenie zgromadziło licznych gości, partnerów biznesowych oraz przedstawicieli mediów.
„Łączymy innowacje, rzemiosło i przyszłość” – relacja z Monter Show 2025
Monter Show 2025, które odbyło się w dniach 3-4 czerwca w Hotelu Ostoja w Chobienicach, to trzecia edycja największego wydarzenia branży monterskiej w Polsce, organizowanego przez Stowarzyszenie Monterów Stolarki. Impreza przyciągnęło profesjonalistów, producentów, dystrybutorów oraz młodych adeptów zawodu, tworząc przestrzeń dla innowacji, edukacji i networkingu pod hasłem „Łączymy”.