GRUPA KĘTY: IV kwartał także na plusie

Autor: |Data publikacji:

Grupa Kęty podała prognozy na temat wyników z IV kwartału 2018 r. Spółka ocenia, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosą 740 mln zł.

Grupa Kęty opublikowała prognozy wyników ze sprzedaży z trzech ostatnich miesięcy tego roku. Spółka oszacowała, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosła 740 mln, co oznacza wzrost o 12 proc. w porównaniu do ubiegłego roku. Jeśli zaś chodzi o skonsolidowany zysk operacyjny, to  wyniesie  on ok. 58 mln zł i jest wyższy o 13 proc. w porównaniu z ostatnim kwartałem roku ubiegłego.

Spółka z Kęt podaje także poziom wzrostu przychodów ze sprzedaży z podziałem na poszczególne segmenty. A zatem segment wyrobów wyciskanych zanotował wzrost o 12 proc., a segment wyrobów aluminiowych – o 15 proc. Zarząd spółki ocenia ponadto, że popyt na rynku wyrobów aluminiowych utrzymuje się na wysokim poziomie. Na rynku panuje optymizm, co może się przekładać na wzrost zapotrzebowania na profile aluminiowe w Europie w 2019 r. na poziomie 2 proc. Spółka podała, że biorąc pod uwagę obecne prognozy, zrealizowała prognozę budżetową na rok 2018 z nawiązką.

Zobacz również

„Czyste Powietrze” winne miliony złotych. Wykonawcy protestują

„Czyste Powietrze” winne miliony złotych. Wykonawcy protestują

Fala protestów w związku z nierozliczonymi umowami w ramach programu „Czyste Powietrze”. Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zalega z wypłatami pojedynczym firmom nawet po kilkadziesiąt milionów złotych.

Forum Webinar 2025 #1 – poznaj nowości na sezon 2025

Forum Webinar 2025 #1 – poznaj nowości na sezon 2025

Już 15 maja pierwsze w tym roku spotkanie online w ramach Forum Webinar. Wydarzenie będzie poświęcone prezentacji nowości produktowych przygotowanych przez dostawców i producentów na sezon 2025.

Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie” dostępne na naszym portalu

Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie” dostępne na naszym portalu

Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie”. Sprawdź, jak skutecznie prowadzić marketing i wdrażać nowoczesne oprogramowanie w firmie.