GRUPA KĘTY: IV kwartał także na plusie

Autor: |Data publikacji:

Grupa Kęty podała prognozy na temat wyników z IV kwartału 2018 r. Spółka ocenia, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosą 740 mln zł.

Grupa Kęty opublikowała prognozy wyników ze sprzedaży z trzech ostatnich miesięcy tego roku. Spółka oszacowała, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosła 740 mln, co oznacza wzrost o 12 proc. w porównaniu do ubiegłego roku. Jeśli zaś chodzi o skonsolidowany zysk operacyjny, to  wyniesie  on ok. 58 mln zł i jest wyższy o 13 proc. w porównaniu z ostatnim kwartałem roku ubiegłego.

Spółka z Kęt podaje także poziom wzrostu przychodów ze sprzedaży z podziałem na poszczególne segmenty. A zatem segment wyrobów wyciskanych zanotował wzrost o 12 proc., a segment wyrobów aluminiowych – o 15 proc. Zarząd spółki ocenia ponadto, że popyt na rynku wyrobów aluminiowych utrzymuje się na wysokim poziomie. Na rynku panuje optymizm, co może się przekładać na wzrost zapotrzebowania na profile aluminiowe w Europie w 2019 r. na poziomie 2 proc. Spółka podała, że biorąc pod uwagę obecne prognozy, zrealizowała prognozę budżetową na rok 2018 z nawiązką.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".