Giganci polskiej stolarki ruszyli na targi

Autor: |Data publikacji:

Eko-Okna, Drutex, Dako czy Gerda z impetem rozpoczęły ten sezon od promocji na targach. Po dwóch latach uśpienia branży wystawienniczej, producenci inwestują w rozwój na rynkach zagranicznych uczestnicząc m.in. w targach budowlanych.

Targi budowlane w Europie i nie tylko znów zapraszają gości i wystawców na ciekawe wydarzenia branżowe. Jeśli chodzi o stolarkę, to polskich producentów okien i drzwi można było zobaczyć ostatnio na wystawie FIT Show 2022 w Birmingham. Targi odbyły się w dniach 10-12 maja, a swoją ofertę prezentowało kilku polskich producentów, w tym po raz pierwszy Eko-Okna, a także Dako i Gerda.

Jerzy Studziński, prezes Dako zauważa:

Po dwóch latach przerwy wracamy także do aktywności targowej, która tradycyjnie jest dla nas źródłem wartościowych kontaktów handlowych – spodziewamy się bezpośredniego przełożenia tych działań na wyniki sprzedażowe w kolejnych okresach.

Rynek brytyjski jest bardzo ważny dla polskiej branży stolarki otworowej, na innym znów wydarzeniu targowym, tym razem w Londynie, swoją ofertę prezentował Drutex. Firma pojawiła się jako wystawca na targach wyposażenia wnętrz Grand Design Live w dniach od 30 kwietnia do 8 maja.

Eko-Okna deklaruje, że w tym roku planuje wziąć udział aż w kilkunastu wystawach budowlanych na świecie, ze szczególnym uwzględnieniem krajów arabskich. Według Michała Maciejewskiego, dyrektora handlowego Eko-Okien, firma otrzymuje dużo zapytań z państw z Bliskiego Wschodu. Dlatego producent planuje po raz pierwszy wziąć udział w czerwcowych targach The Big 5 Construct Egypt, które odbędą się w Egipcie. Producent poprzez uczestnictwo w targach planuje nawiązać nowe kontakty i rozpocząć działalność handlową na rynku egipskim. Eko-Okna w tym roku, poza europejskimi targami, będą obecne także na wystawach budowlanych w Dubaju, a także w Stanach Zjednoczonych.

Eko-Okna w Birmingham, foto: Facebook

Także dla Druteksu udział w targach jest niezwykle ważny. Producent również ma wypełniony kalendarz imprez targowych.

Paweł Grzonka, dyrektor marketingu komentuje:

Drutex rozwija się bardzo dynamicznie. Nie zwalniamy tempa i działamy pełną parą. Sieć sprzedaży firmy tworzy już tysiące partnerów handlowych na całym świecie, a eksport stanowi już ponad 80 proc. naszej wielkości produkcji. Umacnianiu pozycji firmy w danym kraju i zdobywaniu udziałów w nowych rynkach wspiera na pewno nasza obecność na targach w kraju i za granicą. Od lat jesteśmy obecni na różnego rodzaju imprezach branżowych, w tym targach i eventach wystawienniczych na całym świecie. Tylko w tym roku prezentowaliśmy nasze okna, drzwi, rolety i żaluzje fasadowe na polskich targach Budma, największych targach budowlanych NAHB IBS w Orlando, w USA, po których debiutowaliśmy z ofertą pełną nowości na Grand Designs Live w Londynie. W tegorocznych planach mamy jeszcze udział w kilku ciekawych wydarzeniach targowych, w tym w Niemczech, Francji i Włoszech, gdzie od lat nasze produkty cieszą się ogromnym powodzeniem. Targi były i są dla nas świetną okazją do nawiązania współpracy z partnerami handlowymi, zacieśnienia kooperacji z obecnymi klientami firmy, promocji marki, ale również prezentacji naszych produktów, w tym w wielu przypadkach nowości, które dedykowane są na określony rynek. Specyfika naszej branży i produktów powodują, że ta forma promocji i rozwijania sprzedaży na pewno nie straci na wartości jeszcze przez wiele lat.

 

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".