Geze zmieniło identyfikację wizualną. Firma ma przede wszystkim nowy logotyp. Jest on tak zaprojektowany, by był bardzo czytelny także w mediach cyfrowych.

Geze to globalna firma, która właśnie zdecydowała o zmianie identyfikacji wizualnej. Będzie ona także wprowadzona w Polsce. Firma przede wszystkim ma nowy logotyp. To napis Geze w kolorze niebieskim na białym tle. Jest również alternatywna wersja logotypu w odwrotnej kolorystyce. Niewielkim zmianom uległa również wykorzystana w znaku firmowym czcionka. Firma określiła także swoje firmowe kolory. Są to znane z poprzedniej identyfikacji wizualnej marki barwy niebieska oraz żółta.

Nowa identyfikacja ma się charakteryzować prostym, jasnym i przemyślanym wzornictwem. Jest to jednak zmiana ewolucyjna niż rewolucyjna, gdyż służy ona ożywieniu marki, a nie zupełnej zmianie wizerunku. Przypomnijmy, że stary logotyp, to żółty napis firmy na granatowym tle.

Geze ma również swój oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie. Firma zakończyła rok budżetowy 2017/2018 obrotami na poziomie 100 mln zł. Przedsiębiorstwo nie tak dawno, bo w 2016 r. wybudowało w Warszawie przy ul. Marywilskiej nowy biurowiec i magazyn. Kompleks składa się m.in. z centrum szkoleniowego z salami przeznaczonymi do prowadzenia zajęć, powierzchni biurowych i magazynu.
Zobacz również
Strategiczne partnerstwo AGC Glass Europe i Solar Materials
Recykling szkła jest przedmiotem strategicznego partnerstwa firm. Zostało ono nawiązane przez koncern AGC Glass Europe oraz niemiecki startup Solar Materials.
Wyzwania dla branży podczas Fenstertage
IFT Rosenheim zorganizował kolejne Fenstertage w dniach 8 i 9 października. To wydarzenie zgromadziło przedstawicieli branży stolarki.
Czytaj październikowe „Forum Branżowe”
Dostępny jest nowy numer miesięcznika „Forum Branżowe” (10/2025). Gośćmi wydania są Maciej i Bartosz Jędraszkowie, założyciele firmy ABM Jędraszek.