Geze zmieniło identyfikację wizualną. Firma ma przede wszystkim nowy logotyp. Jest on tak zaprojektowany, by był bardzo czytelny także w mediach cyfrowych.

Geze to globalna firma, która właśnie zdecydowała o zmianie identyfikacji wizualnej. Będzie ona także wprowadzona w Polsce. Firma przede wszystkim ma nowy logotyp. To napis Geze w kolorze niebieskim na białym tle. Jest również alternatywna wersja logotypu w odwrotnej kolorystyce. Niewielkim zmianom uległa również wykorzystana w znaku firmowym czcionka. Firma określiła także swoje firmowe kolory. Są to znane z poprzedniej identyfikacji wizualnej marki barwy niebieska oraz żółta.

Nowa identyfikacja ma się charakteryzować prostym, jasnym i przemyślanym wzornictwem. Jest to jednak zmiana ewolucyjna niż rewolucyjna, gdyż służy ona ożywieniu marki, a nie zupełnej zmianie wizerunku. Przypomnijmy, że stary logotyp, to żółty napis firmy na granatowym tle.

Geze ma również swój oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie. Firma zakończyła rok budżetowy 2017/2018 obrotami na poziomie 100 mln zł. Przedsiębiorstwo nie tak dawno, bo w 2016 r. wybudowało w Warszawie przy ul. Marywilskiej nowy biurowiec i magazyn. Kompleks składa się m.in. z centrum szkoleniowego z salami przeznaczonymi do prowadzenia zajęć, powierzchni biurowych i magazynu.
Zobacz również
Wystartował konkurs RenOwacja 2026
Wystartował konkurs RenOwacja 2026. Głosowanie, w którym można oddać głos na najlepszą modernizację energetyczną budynku potrwa do 6 stycznia.
Oknoplast rezygnuje z udziału w Fensterbau Frontale 2026
Jak poinformowała niemiecka spółka producenta okien, Oknoplast Deutschland, zrezygnowała ona z udziału w najbliższej edycji targów Fensterbau Frontale w Norymberdze.
Hydro zamknie zakłady w Europie
Hydro chce optymalizować swoją działalność i zamierza zamknąć pięć zakładów zajmujących się ekstruzją w Europie.


