FORUM liderem mediów branżowych!

Autor: |Data publikacji:

Grudniowe badanie czytelnictwa prasy i mediów przeprowadzone wśród menedżerów stolarki przyniosło potwierdzenie dominującej roli mediów Forum Branżowego. Już nie tylko miesięcznik, ale też serwis internetowy oraz media społecznościowe są chętnie czytane w naszej branży. Ogromną popularność zyskuje również podcast Branżowisko.

Najnowsze badanie Agencji KFCati, zrealizowane pod koniec ub. roku, potwierdza wysoką reputację mediów Forum Branżowego wśród kadry zarządzającej przedsiębiorstw branży stolarki budowlanej. Raport, który właśnie do nas dotarł stwierdza, że miesięcznik Forum Branżowe  znany jest 72 proc. menedżerów dużych firm, a przez niemal połowę z nich czytany jest regularnie. Inne czasopisma branżowe docierają do nich 2-3 krotnie rzadziej, a regularne czytelnictwo np. Muratora deklaruje zaledwie 10 proc. badanych. Ponad dwukrotnie wzrosła w tym środowisku także znajomość i czytelnictwo naszego serwisu internetowego Forum – do znajomości portalu przyznaje się już ponad połowa menedżerów dużych firm, a 17 proc. spośród nich odwiedza nasz portal co najmniej kilka razy w tygodniu. Nie ma innego medium branżowego, którego czytelnicy byliby tak regularni. Z podobną regularnością serwis Muratora czytany jest przez zaledwie 8 proc. jego użytkowników. Czytelnikom naszego serwisu gorąco w tym miejscu dziękujemy!

Z grudniowego badania wynika również, że ciągu ostatnich dwóch lat o kilkanaście procent wzrosło wśród menedżerów stolarki używanie do celów zawodowych mediów społecznościowych. Dzisiaj już 54 proc. z nich korzysta z social mediów, a w tym z Facebooka (50 proc.), z LinkedIna (10 proc.) oraz Instagrama (10 proc.). Zadziwiająco dużo, bo aż 20 proc. kadry kierowniczej słucha podcasty, a przynajmniej deklaruje ich regularne słuchanie.  I tu, wśród wskazań występujących w raporcie KFCati, na czele pojawia się znowu nasze Branżowisko, które zbliża się do swojego setnego już wydania!

Wysoka, a teraz naukowo potwierdzona, znajomość i czytelnictwo naszego miesięcznika, serwisu internetowego, mediów społecznościowych oraz podcastu powodują, że media Forum Branżowego stały się najlepszym partnerem do komunikowania z kadrą zarządzającą branży stolarki budowlanej. Dzięki tak wszechstronnemu dotarciu do menedżerów czytających, oglądających (webinaria!) i słuchających mediów branżowych można być przekonanym, że współpraca promocyjna z Forum Branżowym jest wysoce skuteczna. Gorąco do niej zachęcamy. Codziennie.

Raport o czytelnictwie mediów wśród menedżerów branży stolarki przynosi jednak również mniej radosne treści. Potwierdza bowiem wyraźny marazm czytelniczy wśród mniejszych firm. Ponad 1/3 ich kadry kierowniczej nie potrafiła wskazać ani jednego tytułu prasy branżowej, a aż 72 procent przyznało, że nie czyta regularnie ŻADNEGO portalu branżowego! W dobie tak dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości gospodarczej jest to zjawisko niewytłumaczalne. Badanie nie dotyczyło przecież ajentów kiosków Ruchu, ale szefów w firmach produkujących okna i drzwi! W tym miejscu powinniśmy chyba wystosować apel do handlowców firm-dostawców materiałów: podpowiadajcie swoim klientom, skąd mogą czerpać wiedzę o rynku i zmieniającym się prawie. Nie muszą czytać mediów Forum Branżowego, ale niech coś czytają. Dla ich biznesowego dobra.

Pełny raport „Czytelnictwo mediów branży stolarki – 2020” dostępny jest natomiast w ofercie Centrum Analiz Branżowych. Polecamy.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".