Już jest numer grudniowy naszego miesięcznika Forum Branżowe. Gościem tego numeru jest Łukasz Augustyniak, kierownik produktu i marketingu w Tremco Illbruck. Z okazji świat przygotowaliśmy dla Państwa prezent – najnowszy numer naszego miesięcznika w wersji elektronicznej będzie dostępny za darmo.
Z Łukaszem Augystyniakiem rozmawialiśmy o tajemnicach prawidłowego montażu stolarki, profesjonalizacji monterów i inicjatywie Ministerstwa Edukacji Narodowej, mającej na celu powstanie wytycznych dla zawodu montera stolarki. Fragmenty tej rozmowy publikowaliśmy już na naszej stronie internetowej. Z jednego z wątków wywiadu zrobiliśmy osobną publikację na łamach naszego serwisu – odwołaliśmy się do wiedzy inżynieryjnej pana Łukasza Augustyniaka i jego doświadczeń w wymiarze praktycznym, pytając o to, w jakich temperaturach montaż okien jest jeszcze możliwy?
Ponadto piszemy o najnowszym o tym, co przyniesie branży brexit, kwalifikacjach zawodowych montera stolarki budowlanej i drzwiach zewnętrznych w polskim klimacie. Podsumowaliśmy też 2018 rok pod kątem sponsoringu sportowego, w który zaangażowanych było wiele firm z branży.

W najnowszym numerze znalazł się również praktyczny przewodnik po nadchodzących targach BAU 2019. Znajdą w nim Państwo praktyczne informacje o tej imprezie, liczne wskazówki oraz informacje o polskich wystawcach.
Z cyfrową wersją najnowszego numeru Forum Branżowego mogą się Państwo zapoznać za darmo. W ramach świątecznego prezentu oferujemy go wszystkim, którzy zapiszą się do naszego newslettera.
Zobacz również
Znamy laureatów Builder Super Power 2025
Zakończyła się kolejna edycja wyróżnień Builder Super Power 2025. Wśród laureatów znaleźli się przedstawiciele firm związanych z branżą stolarki budowlanej.
Velux Polska świętuje 35-lecie
W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.
Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?
Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.


