Fakro „idzie w zielone” i spodziewa się ożywienia na rynku

Autor: |Data publikacji:

Fakro inwestuje w OZE i „zielone” produkty. Firma właśnie zaprezentowała nową strategię marketingową, nowe produkty i podsumowała miniony sezon.

Producent stolarki z Nowego Sącza przygotował w lutym i marcu cykl spotkań dla partnerów handlowych, architektów i przedstawicieli prasy. Odbyły się one pod hasłem: „Razem w zieloną przyszłość – nowa generacja produktów Fakro”. Siedzibę firmy odwiedziło ok. 700 gości. Przedstawiła ona strategię marketingową pt. Go Green, jednocześnie zaprezentowała nową generację okien dachowych Greenview. Jest to stolarka wyprodukowana z niskim śladem węglowym, z tego względu otrzymała certyfikat Carbon Footpront Approved.

Fot.: Fakro

Zrównoważone inwestycje

Fakro informuje, że w przedsiębiorstwie zaszło ostatnio wiele zmian, które są częścią strategii Go Green. Były to inwestycje w odnawialne źródła energii – przede wszystkim panele fotowoltaiczne, które firma instalowała dzięki współpracy z Columbus Energy, pisaliśmy o tym TUTAJ. W zakładach producenta wykorzystywane są także odpady poprzez ich recykling, zmienione zostało oświetlenie na ledowe, a także ograniczono użycie plastiku.

Prognozy na przyszłość

Producent także podsumował minione sezony. Janusz Komurkiewicz, członek zarządu ds. marketingu przyznaje, że:

Ostatnie lata charakteryzowała duża zmienność na rynku budowlanym. Złożyły się na to pandemia i wysoka inflacja w naszym kraju. Firma Fakro elastycznie podeszła do zarządzania w wielu aspektach, aby ten trudny czas wykorzystać do wewnętrznych zmian i być przygotowanym na wyzwania jutra.

Przedsiębiorstwo przywołało też wyniki badań firmy badawczej z Kutna, w których analitycy uważają, że „rok 2024 będzie dla branży budowlanej czasem odrabiania strat, stabilnego ożywienia i wyjścia ze stagnacji.”

Zobacz również

Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie” dostępne na naszym portalu

Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie” dostępne na naszym portalu

Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie”. Sprawdź, jak skutecznie prowadzić marketing i wdrażać nowoczesne oprogramowanie w firmie.

„Gwiazdy Rankingu Buildera” dla branży stolarki

„Gwiazdy Rankingu Buildera” dla branży stolarki

Gwiazdy Rankingu Buildera to zestawienie firm o najlepszej sytuacji finansowej. Kolejna edycja zakończyła się na początku kwietnia 2025 r.

XXXIV Forum 100 – fotorelacja

XXXIV Forum 100 – fotorelacja

W ubiegłym tygodniu odbyła się XXXIV edycja Forum 100. Zapraszamy do obejrzenia pierwszej części fotorelacji.