Fakro „idzie w zielone” i spodziewa się ożywienia na rynku

Autor: |Data publikacji:

Fakro inwestuje w OZE i „zielone” produkty. Firma właśnie zaprezentowała nową strategię marketingową, nowe produkty i podsumowała miniony sezon.

Producent stolarki z Nowego Sącza przygotował w lutym i marcu cykl spotkań dla partnerów handlowych, architektów i przedstawicieli prasy. Odbyły się one pod hasłem: „Razem w zieloną przyszłość – nowa generacja produktów Fakro”. Siedzibę firmy odwiedziło ok. 700 gości. Przedstawiła ona strategię marketingową pt. Go Green, jednocześnie zaprezentowała nową generację okien dachowych Greenview. Jest to stolarka wyprodukowana z niskim śladem węglowym, z tego względu otrzymała certyfikat Carbon Footpront Approved.

Fot.: Fakro

Zrównoważone inwestycje

Fakro informuje, że w przedsiębiorstwie zaszło ostatnio wiele zmian, które są częścią strategii Go Green. Były to inwestycje w odnawialne źródła energii – przede wszystkim panele fotowoltaiczne, które firma instalowała dzięki współpracy z Columbus Energy, pisaliśmy o tym TUTAJ. W zakładach producenta wykorzystywane są także odpady poprzez ich recykling, zmienione zostało oświetlenie na ledowe, a także ograniczono użycie plastiku.

Prognozy na przyszłość

Producent także podsumował minione sezony. Janusz Komurkiewicz, członek zarządu ds. marketingu przyznaje, że:

Ostatnie lata charakteryzowała duża zmienność na rynku budowlanym. Złożyły się na to pandemia i wysoka inflacja w naszym kraju. Firma Fakro elastycznie podeszła do zarządzania w wielu aspektach, aby ten trudny czas wykorzystać do wewnętrznych zmian i być przygotowanym na wyzwania jutra.

Przedsiębiorstwo przywołało też wyniki badań firmy badawczej z Kutna, w których analitycy uważają, że „rok 2024 będzie dla branży budowlanej czasem odrabiania strat, stabilnego ożywienia i wyjścia ze stagnacji.”

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".