Fakro inwestuje w OZE i „zielone” produkty. Firma właśnie zaprezentowała nową strategię marketingową, nowe produkty i podsumowała miniony sezon.
Producent stolarki z Nowego Sącza przygotował w lutym i marcu cykl spotkań dla partnerów handlowych, architektów i przedstawicieli prasy. Odbyły się one pod hasłem: „Razem w zieloną przyszłość – nowa generacja produktów Fakro”. Siedzibę firmy odwiedziło ok. 700 gości. Przedstawiła ona strategię marketingową pt. Go Green, jednocześnie zaprezentowała nową generację okien dachowych Greenview. Jest to stolarka wyprodukowana z niskim śladem węglowym, z tego względu otrzymała certyfikat Carbon Footpront Approved.

Zrównoważone inwestycje
Fakro informuje, że w przedsiębiorstwie zaszło ostatnio wiele zmian, które są częścią strategii Go Green. Były to inwestycje w odnawialne źródła energii – przede wszystkim panele fotowoltaiczne, które firma instalowała dzięki współpracy z Columbus Energy, pisaliśmy o tym TUTAJ. W zakładach producenta wykorzystywane są także odpady poprzez ich recykling, zmienione zostało oświetlenie na ledowe, a także ograniczono użycie plastiku.
Prognozy na przyszłość
Producent także podsumował minione sezony. Janusz Komurkiewicz, członek zarządu ds. marketingu przyznaje, że:
Ostatnie lata charakteryzowała duża zmienność na rynku budowlanym. Złożyły się na to pandemia i wysoka inflacja w naszym kraju. Firma Fakro elastycznie podeszła do zarządzania w wielu aspektach, aby ten trudny czas wykorzystać do wewnętrznych zmian i być przygotowanym na wyzwania jutra.
Przedsiębiorstwo przywołało też wyniki badań firmy badawczej z Kutna, w których analitycy uważają, że „rok 2024 będzie dla branży budowlanej czasem odrabiania strat, stabilnego ożywienia i wyjścia ze stagnacji.”
Zobacz również
Fakro otwiera fabrykę w USA
Fakro w USA uruchamia fabrykę schodów strychowych. Mieści się ona w miejscowości Elizabeth City w Karolinie Północnej.
XV Kongres Stolarki Polskiej już w przyszłym tygodniu
W dniach 22–23 maja w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbędzie się XV Kongres Stolarki Polskiej organizowany przez Związek POiD.
„Czyste Powietrze” winne miliony złotych. Wykonawcy protestują
Fala protestów w związku z nierozliczonymi umowami w ramach programu „Czyste Powietrze”. Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zalega z wypłatami pojedynczym firmom nawet po kilkadziesiąt milionów złotych.