Erkado zainwestowało w nową fabrykę

Autor: |Data publikacji:

W połowie września firma Erkado sfinalizowała zakup hali produkcyjnej w Radomiu. Halę o powierzchni 11 tys. mkw. przedsiębiorstwo zakupiło od ARP S.A. Najnowsza inwestycja jest początkiem realizacji większego planu rozwoju.

Nowy nabytek Erkado

Jak mówił Zbigniew Kozłowski, prezes Erkado w dwa lata temu, podczas spotkania z przedstawicielami ARP i prezydentem Radomia (cytat za portalem Stalowka):

Decyzja o realizacji inwestycji w Radomiu została podjęta na podstawie korzystnej lokalizacji miasta na mapie Polski oraz rynkowi pracy, na którym są dostępni wykwalifikowani specjaliści.

Według wyliczeń firmy, wydatki inwestycyjne do końca kwartału będą wynosić w sumie 40 mln zł. Jak przekazał nam Sławomir Onacki z Erkado, nowo powstała fabryka będzie skupiała się na wysokoilościowej produkcji kilku najpopularniejszych  modeli ze średniej półki cenowej. Firma już zaczyna zatrudniać nowych pracowników.

Łączna powierzchnia gruntów przeznaczona pod działalność produkcyjną wynosi ponad 10 ha. Docelowy plan inwestycyjny zakłada zatrudnienie prawie 300 pracowników i inwestycję w wysokości ok. 100 mln zł.

Zobacz również

Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu

Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu

„Vademecum: montaż stolarki” to praktyczny przewodnik po aktualnych standardach i technologiach montażu okien, również wielkogabarytowych.

Już niedługo webinarium IT W STOLARCE – szybkie wdrożenia, realne korzyści

Już niedługo webinarium IT W STOLARCE – szybkie wdrożenia, realne korzyści

Już we wtorek, 24 czerwca, wspólnie z Miquido zorganizujemy dla Was webinarium "IT w stolarce - szybkie wdrożenia, realne korzyści". Opowiemy Wam jak szybko i bezpiecznie wymienić system IT, który wspiera zarządzanie i produkcję.

Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025

Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025

W dniach 26–28 maja w Szanghaju odbyła się 20. edycja targów R+T Asia. Tegoroczna odsłona wydarzenia zbiegła się z 60-leciem globalnej marki R+T.