Ekspansja Wkręt-Metu w Azji

Red.: |Data publikacji:

Klimas Wkręt-Met rozbudowuje swoją sprzedaż. Firma właśnie otworzyła nowe biuro zagraniczne, rozwija także sklep internetowy.

Producent złączy, wkrętów i zamocowań otworzył na początku listopada swoje biuro w Indiach, w mieście Pune. Jest to pierwsza placówka handlowa Wkręt-Metu w Indiach. Jednak w tym kraju już od kilku lat firma sprzedaje swoje produkty, bo współpracuje z 11 partnerami handlowymi. Wkręt-Met zdecydował się na inwestowanie w Indiach z kilku powodów. Jest to duży rynek, klienci są zainteresowani bogatym asortymentem firmy, a także korzystną ceną w stosunku do jakości. W nowym biurze planowane są spotkania z klientami, prezentacje produktów oraz szkolenia.

Nowe biuro Wkręt-Metu w Indiach.

Natomiast w Polsce od czerwca zeszłego roku działa platforma sprzedażowa e-klimas.com. To narzędzie internetowe służące do sprzedaży i skierowane do odbiorców biznesowych Wkręt-Metu. Według firmy, właśnie w okresie pandemii narzędzie stało się bardzo pomoce w sprzedaży, ale też w komunikacji z partnerami handlowymi. Platforma była pomocna dla firmy w działalności handlowej szczególnie w trudnych miesiącach na początku pandemii, gdy utrudnione były spotkania. Sprzedaż online wpłynęła pozytywnie także na ogólne wyniki sprzedażowe. Po niemal półtora roku działania platformy, firma jest zadowolona z efektów działania tego kanału sprzedaży.

Nowe biuro Wkręt-Metu w Indiach.

Zobacz również

Strategiczne decyzje producentów profili z PCW

Strategiczne decyzje producentów profili z PCW

Grupa Rehau podjęła decyzję o sprzedaży swojej działalności w Rosji. Inny znów producent profili, Profine, ogłosił inwestycję w Serbii.

Anwis zwiększa dynamikę sprzedaży Grupy Warema

Anwis zwiększa dynamikę sprzedaży Grupy Warema

Grupa Warema podsumowała globalne wyniki za 2021 r. Firma osiągnęła wzrost przychodów o 10 proc. Do wysokich wyników przyczyniła się także działalność Anwisu.

Kongres Stolarki Polskiej za nami

Kongres Stolarki Polskiej za nami

W dniu 27 maja w Warszawie odbył się Kongres Stolarki Polskiej, organizowany przez Związek Polskie Okna i Drzwi. Była to już 12. edycja tej imprezy. Głównymi tematami spotkania były: sytuacja gospodarcza, ekologia oraz marketing.

1