Branża stolarki coraz bardziej jest obecna w mediach społecznościowych. Właśnie poznaliśmy dane na temat aktywności firm na Facebooku.
W listopadzie na Facebooku najwięcej interakcji – bo aż 4,4 tys. zdobyły Eko-Okna. Firmie udało się to osiągnąć, publikując 21 postów. Na drugim miejscu znalazł się Velux z liczbą 3,2 tys. interakcji i 15 postami. Podium zamyka Drutex z 2,2 tys. interakcjami przy publikacji 19 postów. Te dane zaprezentował Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych (IBIMS). Podaje on, że na dalszych miejscach w rankingu znalazły się firmy: OknoPlus z 1,3 tys. interakcjami, Wikęd 1,2 tys., Krispol 799, Rehau 676, Vidok 515, Fakro 506, Dziadek 497, MS Więcej niż Okna 452 i zestawienie zamyka Vetrex z liczbą 438 interakcji.

Analitycy jednocześnie wskazują, że w listopadzie najbardziej aktywną firmą w branży był Wikęd. Producent opublikował 24 posty, które potem były 308 razy udostępniane. Dużą aktywność miał także Rehau – 21 postów oraz Veka z 20 postami. Bardzo wysoki wzrost liczby fanów odnotował w tym czasie Wiśniowski – o ok. 1,6 tys.
Tagi
DrutexDziadekEko-OknafacebookFakroInstytut Badań InternetuKrispolM&SOkno PlusrankingrehauVekaVeluxvetrexVidokwikędZobacz również
„Czyste Powietrze” winne miliony złotych. Wykonawcy protestują
Fala protestów w związku z nierozliczonymi umowami w ramach programu „Czyste Powietrze”. Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zalega z wypłatami pojedynczym firmom nawet po kilkadziesiąt milionów złotych.
Forum Webinar 2025 #1 – poznaj nowości na sezon 2025
Już 15 maja pierwsze w tym roku spotkanie online w ramach Forum Webinar. Wydarzenie będzie poświęcone prezentacji nowości produktowych przygotowanych przez dostawców i producentów na sezon 2025.
Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie” dostępne na naszym portalu
Nowe „Vademecum: marketing i oprogramowanie”. Sprawdź, jak skutecznie prowadzić marketing i wdrażać nowoczesne oprogramowanie w firmie.