Stolbud sp. z o.o., który przejął markę Barilo, minione półrocze ocenia jako znakomite pod kątem wyników handlowych.
Stolbud dynamicznie rozwija sprzedaż stolarki aluminiowej, w pierwszym półroczu wzrost jest na poziomie kilkudziesięciu procent. Firma zapowiadała jeszcze w tym roku, że pod koniec 2021 r. zamierza podwoić wyniki z poprzedniego sezonu, pisaliśmy o tym TUTAJ. Patrząc na dane z pierwszego półrocza, a jeśli w drugim pozytywny trend na rynku się utrzyma, to można zakładać, że producent znacząco przekroczy swoje plany sprzedażowe.
Firma produkuje ślusarkę aluminiową od 2019 r. To wszelkiego typu konstrukcje skierowane do inwestorów indywidualnych, którzy budują dom mieszkalny. Jak ocenia firma, szybko udało się dotrzeć do swojej grupy docelowej klientów. Stolbud widzi, że dynamicznie rośnie zapotrzebowanie na konstrukcje aluminiowe, szczególnie, że w niektórych przypadkach różnica w cenie między wyrobami z PCW a aluminium nie jest już tak wyraźna. Stolbud zdecydował się także inwestować w nowy kanał sprzedaży, firma rusza z ofertą dla klienta B2B.
Zobacz również
Nowe „Vademecum: osłony wewnętrzne i zewnętrzne” dostępne na naszym portalu
Na naszej stronie pojawiło się nowe vademecum, tym razem w całości poświęcone osłonom wewnętrznym i zewnętrznym.
Branża aluminium spotka się w Krakowie. Konferencja Aluminium 2025 już w przyszłym tygodniu
Już 9 i 10 czerwca w krakowskim Centrum Konferencyjnym Fabryczna odbędzie się kolejna edycja konferencji „Aluminium 2025. Trendy. Innowacje. Technologie”.
Producenci rozczarowani nowym prawem. Relacja z konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”
W tym tygodniu odbyła się konferencja "Bezpieczeństwo gospodarcze UE", której głównym tematem była ochrona unijnej gospodarki przed konkurencją z krajów spoza Unii. Spotkanie niepocieszeni opuszczali przedstawiciele związków zrzeszających producentów budownictwa. Ich postulaty w nowej ustawie zamówień publicznych nie zostały uwzględnione.