Stolbud sp. z o.o., który przejął markę Barilo, minione półrocze ocenia jako znakomite pod kątem wyników handlowych.
Stolbud dynamicznie rozwija sprzedaż stolarki aluminiowej, w pierwszym półroczu wzrost jest na poziomie kilkudziesięciu procent. Firma zapowiadała jeszcze w tym roku, że pod koniec 2021 r. zamierza podwoić wyniki z poprzedniego sezonu, pisaliśmy o tym TUTAJ. Patrząc na dane z pierwszego półrocza, a jeśli w drugim pozytywny trend na rynku się utrzyma, to można zakładać, że producent znacząco przekroczy swoje plany sprzedażowe.
Firma produkuje ślusarkę aluminiową od 2019 r. To wszelkiego typu konstrukcje skierowane do inwestorów indywidualnych, którzy budują dom mieszkalny. Jak ocenia firma, szybko udało się dotrzeć do swojej grupy docelowej klientów. Stolbud widzi, że dynamicznie rośnie zapotrzebowanie na konstrukcje aluminiowe, szczególnie, że w niektórych przypadkach różnica w cenie między wyrobami z PCW a aluminium nie jest już tak wyraźna. Stolbud zdecydował się także inwestować w nowy kanał sprzedaży, firma rusza z ofertą dla klienta B2B.
Zobacz również
Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu
„Vademecum: montaż stolarki” to praktyczny przewodnik po aktualnych standardach i technologiach montażu okien, również wielkogabarytowych.
Już niedługo webinarium IT W STOLARCE – szybkie wdrożenia, realne korzyści
Już we wtorek, 24 czerwca, wspólnie z Miquido zorganizujemy dla Was webinarium "IT w stolarce - szybkie wdrożenia, realne korzyści". Opowiemy Wam jak szybko i bezpiecznie wymienić system IT, który wspiera zarządzanie i produkcję.
Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025
W dniach 26–28 maja w Szanghaju odbyła się 20. edycja targów R+T Asia. Tegoroczna odsłona wydarzenia zbiegła się z 60-leciem globalnej marki R+T.