Dynamiczny rozwój Stolbudu

Autor: |Data publikacji:

Stolbud sp. z o.o., który przejął markę Barilo, minione półrocze ocenia jako znakomite pod kątem wyników handlowych.

Stolbud dynamicznie rozwija sprzedaż stolarki aluminiowej, w pierwszym półroczu wzrost jest na poziomie kilkudziesięciu procent. Firma zapowiadała jeszcze w tym roku, że pod koniec 2021 r. zamierza podwoić wyniki z poprzedniego sezonu, pisaliśmy o tym TUTAJ. Patrząc na dane z pierwszego półrocza, a jeśli w drugim pozytywny trend na rynku się utrzyma, to można zakładać, że producent znacząco przekroczy swoje plany sprzedażowe.

Firma produkuje ślusarkę aluminiową od 2019 r. To wszelkiego typu konstrukcje skierowane do inwestorów indywidualnych, którzy budują dom mieszkalny. Jak ocenia firma, szybko udało się dotrzeć do swojej grupy docelowej klientów. Stolbud widzi, że dynamicznie rośnie zapotrzebowanie na konstrukcje aluminiowe, szczególnie, że w niektórych przypadkach różnica w cenie między wyrobami z PCW a aluminium nie jest już tak wyraźna. Stolbud zdecydował się także inwestować w nowy kanał sprzedaży, firma rusza z ofertą dla klienta B2B.

Zobacz również

Nowe „Vademecum: rozwiązania z aluminium” dostępne na naszym portalu

Nowe „Vademecum: rozwiązania z aluminium” dostępne na naszym portalu

Zapraszamy do zapoznania się z najnowszym "Vademecum: rozwiązania z aluminium". To praktyczny przewodnik, w którym znajdziesz wszystko, co powinieneś wiedzieć o nowoczesnym wykorzystaniu aluminium w architekturze.

Producenci okien dachowych na Dach Forum 2025

Producenci okien dachowych na Dach Forum 2025

W tym miesiącu w centrum uwagi było monachijskie BAU, ale nie była to jedyna impreza targowa z udziałem firm branży stolarki. Targi Dach Forum były okazją dla producentów okien dachowych na dotarcie do nieco innej grupy interesariuszy. W newsie galeria zdjęć z tego wydarzenia.

Branża stolarki po raz kolejny wsparła WOŚP

Branża stolarki po raz kolejny wsparła WOŚP

W niedzielę 26 stycznia odbędzie się finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Jest to już 33. edycja tej wielkiej akcji charytatywnej. Jak co roku biorą w niej udział również firmy z branży stolarki.