Stolbud sp. z o.o., który przejął markę Barilo, minione półrocze ocenia jako znakomite pod kątem wyników handlowych.
Stolbud dynamicznie rozwija sprzedaż stolarki aluminiowej, w pierwszym półroczu wzrost jest na poziomie kilkudziesięciu procent. Firma zapowiadała jeszcze w tym roku, że pod koniec 2021 r. zamierza podwoić wyniki z poprzedniego sezonu, pisaliśmy o tym TUTAJ. Patrząc na dane z pierwszego półrocza, a jeśli w drugim pozytywny trend na rynku się utrzyma, to można zakładać, że producent znacząco przekroczy swoje plany sprzedażowe.
Firma produkuje ślusarkę aluminiową od 2019 r. To wszelkiego typu konstrukcje skierowane do inwestorów indywidualnych, którzy budują dom mieszkalny. Jak ocenia firma, szybko udało się dotrzeć do swojej grupy docelowej klientów. Stolbud widzi, że dynamicznie rośnie zapotrzebowanie na konstrukcje aluminiowe, szczególnie, że w niektórych przypadkach różnica w cenie między wyrobami z PCW a aluminium nie jest już tak wyraźna. Stolbud zdecydował się także inwestować w nowy kanał sprzedaży, firma rusza z ofertą dla klienta B2B.
Zobacz również
Drutex wśród gigantów. Oficjalna inauguracja współpracy z Bayernem Monachium – kulisy
W ubiegły piątek Drutex oficjalnie został zaprezentowany na stadionie Allianz Arena jako nowy partner Bayernu Monachium. Przedstawiamy kulisy tego wydarzenia i szczegóły współpracy producenta stolarki z Bytowa z największym niemieckim klubem piłkarskim.
Nowe „Vademecum: drzwi i okucia” dostępne na naszym portalu
Nowe „Vademecum: drzwi i okucia” dostępne na naszym portalu kompendium, które przybliża aktualne trendy, najnowsze rozwiązania technologiczne oraz parametry decydujące o jakości i funkcjonalności nowoczesnych drzwi.
Drutex oficjalnym partnerem Bayernu Monachium
Jeden z największych producentów okien w Polsce, Drutex został oficjalnym partnerem Bayernu Monachium. Umowa została podpisana na trzy lata i jest częścią ekspansji producenta z Bytowa na rynkach europejskich.