Eurocolor podliczył wyniki ze sprzedaży za trzeci kwartał. Producent odnotował niezwykle wysoki wzrost sprzedaży, największy w segmencie okien z PCW.
Eurocolor poinformował, że w trzecim kwartale wartość sprzedaży była wyższa o 48 proc. w stosunku do 2021 r. Największy wzrost notowany był w dziale okien z PCW, tu firma podaje, że w stosunku do okresu od lipca do końca września 2021 r. sprzedaż była wyższa o 63 proc. Na drugim miejscu pod względem wysokiej sprzedaży była stolarka aluminiowa – tu mowa jest o wzroście na poziomie 54 proc., a potem są drzwi przesuwne HS – firma odnotowała w tym roku w trzecim kwartale wzrost o 49 proc. Natomiast największy udział w obrotach stanowią okna z PCW, to 60 proc. w całej sprzedaży.
Producent z Pyskowic dysponuje obecnie dwoma zakładami produkcyjnymi, w których wytwarzane są okna, ale także bramy i rolety. W Eurocolorze zatrudnionych jest 300 osób, natomiast firma współpracuje z ponad 500 partnerami handlowymi w Polsce i w innych krajach europejskich. Przedsiębiorstwo oferuje klientom biznesowym m.in. trzy aplikacje ułatwiające sprzedaż. To programy do komunikacji z Eurocolorem i dostarczające informacje o produktach, do wycen stolarki i do prowadzenia działalności gospodarczej. Producent wyjaśnia, że to właśnie narzędzia oferowane partnerom handlowym i wspierające sprzedaż wpływają znacząco na wzrost wyników handlowych.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".