Duże wzrosty w Eurocolor

Autor: |Data publikacji:

Eurocolor podliczył wyniki ze sprzedaży za trzeci kwartał. Producent odnotował niezwykle wysoki wzrost sprzedaży, największy w segmencie okien z PCW.

Eurocolor poinformował, że w trzecim kwartale wartość sprzedaży była wyższa o 48 proc. w stosunku do 2021 r. Największy wzrost notowany był w dziale okien z PCW, tu firma podaje, że w stosunku do okresu od lipca do końca września 2021 r. sprzedaż była wyższa o 63 proc. Na drugim miejscu pod względem wysokiej sprzedaży była stolarka aluminiowa – tu mowa jest o wzroście na poziomie 54 proc., a potem są drzwi przesuwne HS – firma odnotowała w tym roku w trzecim kwartale wzrost o 49 proc. Natomiast największy udział w obrotach stanowią okna z PCW, to 60 proc. w całej sprzedaży.

Producent z Pyskowic dysponuje obecnie dwoma zakładami produkcyjnymi, w których wytwarzane są okna, ale także bramy i rolety. W Eurocolorze zatrudnionych jest 300 osób, natomiast firma współpracuje z ponad 500 partnerami handlowymi w Polsce i w innych krajach europejskich. Przedsiębiorstwo oferuje klientom biznesowym m.in. trzy aplikacje ułatwiające sprzedaż. To programy do  komunikacji z Eurocolorem i dostarczające informacje o produktach, do wycen stolarki i do prowadzenia działalności gospodarczej. Producent wyjaśnia, że to właśnie narzędzia oferowane partnerom handlowym i wspierające sprzedaż wpływają znacząco na wzrost wyników handlowych.

Zobacz również

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.