DTM z Bydgoszczy planuje ekspansję zagraniczną. Firma zamierza w pierwszej kolejności zwiększyć sprzedaż na rynku niemieckim i w tym celu pracuje nad nową kampanią reklamową.
DTM to producent m.in. automatyki do bram i systemów kontroli dostępu. Firma ma swoją siedzibę w Bydgoszczy, gdzie znajduje się także zakład produkcyjny. W ostatnim czasie w przedsiębiorstwie postanowiono, by zwiększyć eksport, w pierwszej kolejności do Niemiec. DTM chce przede wszystkim oferować na tym rynku automatykę bramową. Obecnie przedstawiciele polskiej firmy prowadzą rozmowy z niemieckim dystrybutorem, który już bezpośrednio będzie oferował produkty niemieckim klientom.

Firma planuje także przeprowadzić kampanię reklamową w Niemczech. Rozpocznie się ona w kwietniu. W branżowych pismach pojawią się reklamy, ale także akcja prowadzona będzie w Internecie, gdzie będą stosowane takie narzędzia, jak np. marketing śledzący. Jednym z pomysłów na promocję jest także uczestnictwo w targach osłonowych R+T, które odbędą się w 2021 r. w Stuttgarcie.
Na rynku niemieckim jest obecnie wiele firm, które proponują automatykę bramową. Co zatem DTM System ma wyjątkowego do zaproponowania niemieckiemu klientowi? Jak oceniają przedstawiciele firmy, zaletą polskiej firmy jest bardzo atrakcyjny dla klienta za Odrą stosunek ceny do jakości. Jest to pewna przewaga nad innymi, lokalnymi firmami.
Zobacz również
Arkadiusz Muś założy partię polityczną?
W ostatnich dniach media obiegła informacja o tym, że na horyzoncie pojawiła się nowa partia polityczna, której inicjatorem miałby być Arkadiusz Muś, właściciel Press-Glass.
Czytaj lipcowe „Forum Branżowe”
Dostępny jest nowy numer miesięcznika „Forum Branżowe” (07/2025). Gośćmi wydania są Agnieszka i Sylwester Piechowscy, właściciele firmy Sun Winner.
Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu
„Vademecum: montaż stolarki” to praktyczny przewodnik po aktualnych standardach i technologiach montażu okien, również wielkogabarytowych.