Zmiany w dziale marketingu jednego z największych producentów stolarki okienno-drzwiowej w Europie stały się faktem. Od lutego 2025 roku nowym dyrektorem marketingu firmy Drutex został Tomasz Szymański, menedżer z przeszło 20-letnim doświadczeniem w obszarach marketingu, sprzedaży (B2B, B2C, e-commerce) oraz zarządzania biznesem.
Według informacji uzyskanych od Pawła Grzonki, który do tej pory odpowiadał za działania marketingowe, zmiana na kluczowym stanowisku to naturalny krok w rozwoju firmy, a on sam pozostaje w strukturach firmy Drutex, by wspierać nowego dyrektora wiedzą i doświadczeniem.
Tomasz Szymański, to osoba od lat znana w świecie marketingu. Ma ponad 20-letnie doświadczenie nie tylko w tej branży, ale także sprzedaży (B2B, B2C i e-commerce) oraz w rozwoju i zarządzaniu biznesem. Prowadził z sukcesem m.in. firmy zajmujące się rozwiązaniami IT i transformacją cyfrową.
Globalne kampanie i ambitne plany
Drutex, mając ugruntowaną pozycję w Europie i coraz śmielej zdobywając rynki poza kontynentem, słynie z szeroko zakrojonych kampanii promocyjnych. Firma od lat stawia na rozpoznawalność wśród klientów oraz na liczne projekty sponsoringowe w świecie sportu i nie tylko. Jedną z najgłośniejszych akcji była kampania „Okna Drutex – Wybór Mistrzów”, z udziałem m.in. Jakuba Błaszczykowskiego, Philippa Lahma i Andrei Pirlo.
Spółka angażuje się też w liczne inicjatywy, współpracując m.in. z Interem Mediolan, Juventusem Turyn, a od lat jest też oficjalnym partnerem Tour de Pologne.
Jak przyznaje Tomasz Szymański:
Zarządzanie marketingiem w Drutex SA, firmie o ugruntowanej i silnej pozycji w Europie oraz na świecie, to z pewnością ogromne wyzwanie, ale jednocześnie nobilitacja i możliwość bezpośredniego udziału w realizacji międzynarodowych, szeroko zakrojonych, ambitnych projektów ukierunkowanych na zwiększanie globalnej rozpoznawalności i przewag konkurencyjnych marki (…).
Podkreśla, że szczególną uwagę zamierza zwracać na transformację cyfrową i najnowsze rozwiązania marketingowe. Działania te pozwolą utrzymać przewagę konkurencyjną firmy Drutex na światowych rynkach.
Nowy dyrektor marketingu będzie odpowiedzialny nie tylko za działania wizerunkowe. Będzie odpowiadał również za rozwój strategii trade-marketingowej oraz koordynację międzynarodowych kampanii, w tym projektów sponsoringowych, które od lat są jedną z wizytówek firmy. Z perspektywy branży stolarki okienno-drzwiowej to kolejny krok Drutexu w kierunku jeszcze silniejszej obecności na światowych rynkach. Zmiana na stanowisku dyrektorskim ma zapewnić świeże spojrzenie, a jednocześnie kontynuować skuteczną politykę promocyjną, z której słynie spółka.
Zobacz również
Zmiany kadrowe w firmach: Ekoplast, OknoPlus, Eko-Okna, Klimas Wkręt-met, Anwis
Kolejne zmiany kadrowe w firmach z branży stolarki. W ostatnim czasie nowe osoby zatrudnili: Ekoplast, OknoPlus, Eko-Okna, Klimas Wkręt-met i Anwis.
Zmiany personalne w firmach Final, Primo Profile, Krishome, Yawal
Zmiany personalne miały w ostatnim czasie miejsce w kilku firmach z branży stolarki. Należą do nich: Final, Primo Profile, Krishome i Yawal.
Grzegorz Białczak w zarządzie Invado, rozpoczęło się Arbonia Next2025
Rozpoczęły się dwutygodniowe targi Arbonia Next2025, w których Grupa prezentuje swoje rozwiązania dostawcom, dystrybutorom oraz klientom. Tuż przed wydarzeniem Grzegorz Białczak, zarządzający Arbonią w Europie Środkowo-Wschodniej, został członkiem zarządu Invado.