Drutex partnerem Interu Mediolan

Autor: |Data publikacji:

Drutex coraz mocniej wchodzi na rynek włoski. Producent z Bytowa został oficjalnym partnerem drużyny mistrza Włoch w piłce nożnej – Interu Mediolan. Dzięki temu będzie widoczny podczas meczów Serie A, jednej z najlepszych piłkarskich lig świata.

Drutex partnerem Interu Mediolan

Drutex będzie oficjalnym partnerem Interu Mediolan w dwóch nadchodzących sezonach. Współpraca pozwoli firmie wzmocnić swoją obecność w świecie piłki nożnej, a także poszerzyć widoczność marki. Producent stolarki zamierza wykorzystać rozpoznawalność klubu, co pozwoli wyeksponować firmę na cały świat. Przede wszystkim jednak Drutex wzmocni swoją pozycję we Włoszech, jednym z najważniejszych strategicznie rynków eksportowych.

Partnerstwo Drutex i Interu obejmuje szereg wspólnych działań i promocji w kanałach cyfrowych obu marek. Ponadto ekspozycję marki na wyświetlaczach LED meczów na stadionie San Siro w Serie A oraz Coppa Italia. Drutex zadebiutował na  bandach stadionowych w sobotę 24 sierpnia w meczu z Lecce.

Alessandro Antonello Inter. Drutex sponsorem drużyny Inter MediolanCieszymy się, że Drutex, globalna marka o znaczącej obecności na rynku włoskim, oraz Inter Mediolan zostały partnerami. Ta współpraca łączy innowacyjność firmy Drutex z wysokimi standardami czarno-niebieskich, zarówno na boisku jak i poza nim. Opieramy się na tych samych fundamentach: niezawodności, dążeniu do najwyższej wydajności i inwestycji w najwyższą jakość. Wartości te doskonale wpisują się w filozofię zarówno firmy Drutex, jak i naszego klubu, dzięki czemu jest to doskonały punkt wyjścia dla sukcesu tej współpracy – powiedział Alessandro Antonello, dyrektor generalny Interu Mediolan.

Co więcej, ramach komunikacji marketingowej we Włoszech logo Drutexu będzie wyświetlane również podczas meczów Juventusu Turyn, Cagliari Calcio i drużyny Serie B – Palermo. Umowa ze wszystkimi klubami została zawarta na dwa sezony: 2024-2025 i 2025-2026.

Leszek Gierszewski. Drutex sponsorem drużyny Inter Mediolan– Od lat realizujemy inwestycje związane z marketingiem sportowym. Głośnym echem na całym świecie odbiła się nasza kampania „Okna Drutex – Wybór Mistrzów”, w której naszymi ambasadorami byli Andrea Pirlo, Philipp Lahm i Kuba Błaszczykowski.

Tytuł Oficjalnego Partnera Interu Mediolan, aktualnego Mistrza Włoch, klubu z blisko 120-letnią historią oraz obecność marki DRUTEX na meczach innych czołowych włoskich klubów, w tym przede wszystkim Juventusu oraz Cagliari i Palermo, dowodzi, jak istotny jest dla nas rynek włoski. Jesteśmy jednocześnie przekonani, że popularność futbolu z Półwyspu Apenińskiego sprawi, że zrobimy kolejny krok w kierunku budowania globalnej rozpoznawalności naszej marki – powiedział Leszek Gierszewski, prezes i założyciel Drutex SA.

Drutex obecny jest na rynku włoskim od kilkunastu lat. Producent promuje się we Włoszech nie tylko przez kampanie reklamowe w telewizji, radiu czy prasie, współpracę w dziedzinie futbolu, obecność na największych branżowych włoskich targach, ale także inwestuje w markę własną poprzez projektowanie i tworzenie autorskich, nowoczesnych showroomów. We Włoszech Drutex posiada sieć ponad 900 partnerów handlowych – od północy Włoch przez Sycylię i Sardynię.

W sierpniu pisaliśmy również o wsparciu Drutexu w organizacji tegorocznego Tour de Pologne.

Zobacz również

Targi Glasstec – najważniejsze wydarzenie branży szklarskiej rozpoczęte

Targi Glasstec – najważniejsze wydarzenie branży szklarskiej rozpoczęte

Targi Glasstec w Düsseldorfie dzisiaj rano przyjęły pierwszych gości. Wydarzenie potrwa do 25 października. Co dwa lata w tym niemieckim mieście firmy z branży szkła prezentują swoje osiągnięcia. Jest też bogata oferta konferencji i spotkań tematycznych.

Profine wchodzi w nowy segment, Assa Abloy umacnia się w Stanach

Profine wchodzi w nowy segment, Assa Abloy umacnia się w Stanach

Zarówno Assa Abloy, jaki Grupa Profine poinformowały niedawno o przejęciu firm. Tym samym oba podmioty poszerzają swój zasięg działania.

NSG Group wstrzyma produkcję szkła float w niemieckim Gladbeck

NSG Group wstrzyma produkcję szkła float w niemieckim Gladbeck

NSG Group, globalny wytwórca szkła float, ogłosił decyzję o wstrzymaniu produkcji na jednej z dwóch linii w niemieckim zakładzie Gladbeck.  Nastąpi to w styczniu 2025 r.