Drutex coraz mocniej wchodzi na rynek włoski. Producent z Bytowa został oficjalnym partnerem drużyny mistrza Włoch w piłce nożnej – Interu Mediolan. Dzięki temu będzie widoczny podczas meczów Serie A, jednej z najlepszych piłkarskich lig świata.
Drutex będzie oficjalnym partnerem Interu Mediolan w dwóch nadchodzących sezonach. Współpraca pozwoli firmie wzmocnić swoją obecność w świecie piłki nożnej, a także poszerzyć widoczność marki. Producent stolarki zamierza wykorzystać rozpoznawalność klubu, co pozwoli wyeksponować firmę na cały świat. Przede wszystkim jednak Drutex wzmocni swoją pozycję we Włoszech, jednym z najważniejszych strategicznie rynków eksportowych.
Partnerstwo Drutex i Interu obejmuje szereg wspólnych działań i promocji w kanałach cyfrowych obu marek. Ponadto ekspozycję marki na wyświetlaczach LED meczów na stadionie San Siro w Serie A oraz Coppa Italia. Drutex zadebiutował na bandach stadionowych w sobotę 24 sierpnia w meczu z Lecce.
Cieszymy się, że Drutex, globalna marka o znaczącej obecności na rynku włoskim, oraz Inter Mediolan zostały partnerami. Ta współpraca łączy innowacyjność firmy Drutex z wysokimi standardami czarno-niebieskich, zarówno na boisku jak i poza nim. Opieramy się na tych samych fundamentach: niezawodności, dążeniu do najwyższej wydajności i inwestycji w najwyższą jakość. Wartości te doskonale wpisują się w filozofię zarówno firmy Drutex, jak i naszego klubu, dzięki czemu jest to doskonały punkt wyjścia dla sukcesu tej współpracy – powiedział Alessandro Antonello, dyrektor generalny Interu Mediolan.
Co więcej, ramach komunikacji marketingowej we Włoszech logo Drutexu będzie wyświetlane również podczas meczów Juventusu Turyn, Cagliari Calcio i drużyny Serie B – Palermo. Umowa ze wszystkimi klubami została zawarta na dwa sezony: 2024-2025 i 2025-2026.
– Od lat realizujemy inwestycje związane z marketingiem sportowym. Głośnym echem na całym świecie odbiła się nasza kampania „Okna Drutex – Wybór Mistrzów”, w której naszymi ambasadorami byli Andrea Pirlo, Philipp Lahm i Kuba Błaszczykowski.
Tytuł Oficjalnego Partnera Interu Mediolan, aktualnego Mistrza Włoch, klubu z blisko 120-letnią historią oraz obecność marki DRUTEX na meczach innych czołowych włoskich klubów, w tym przede wszystkim Juventusu oraz Cagliari i Palermo, dowodzi, jak istotny jest dla nas rynek włoski. Jesteśmy jednocześnie przekonani, że popularność futbolu z Półwyspu Apenińskiego sprawi, że zrobimy kolejny krok w kierunku budowania globalnej rozpoznawalności naszej marki – powiedział Leszek Gierszewski, prezes i założyciel Drutex SA.
Drutex obecny jest na rynku włoskim od kilkunastu lat. Producent promuje się we Włoszech nie tylko przez kampanie reklamowe w telewizji, radiu czy prasie, współpracę w dziedzinie futbolu, obecność na największych branżowych włoskich targach, ale także inwestuje w markę własną poprzez projektowanie i tworzenie autorskich, nowoczesnych showroomów. We Włoszech Drutex posiada sieć ponad 900 partnerów handlowych – od północy Włoch przez Sycylię i Sardynię.
W sierpniu pisaliśmy również o wsparciu Drutexu w organizacji tegorocznego Tour de Pologne.
Zobacz również
Grzegorz Białczak w zarządzie Invado, rozpoczęło się Arbonia Next2025
Rozpoczęły się dwutygodniowe targi Arbonia Next2025, w których Grupa prezentuje swoje rozwiązania dostawcom, dystrybutorom oraz klientom. Tuż przed wydarzeniem Grzegorz Białczak, zarządzający Arbonią w Europie Środkowo-Wschodniej, został członkiem zarządu Invado.
Lista 100 najbogatszych Polaków
Miesięcznik "Forbes" opublikował w ostatnim czasie ranking "Lista 100 najbogatszych Polaków 2025”. Znajdują się na niej również osoby ze świata stolarki.
Forum Branżowe 03.2025 – czytaj w wersji online
Dostępny jest już marcowy numer miesięcznika "Forum Branżowe". W najnowszym numerze m.in. rozmowa z prezes firmy Plastimet – Anetą Miller oraz podsumowanie targów Budma/WinDoor-Tech.