Drutex coraz mocniej wchodzi na rynek włoski. Producent z Bytowa został oficjalnym partnerem drużyny mistrza Włoch w piłce nożnej – Interu Mediolan. Dzięki temu będzie widoczny podczas meczów Serie A, jednej z najlepszych piłkarskich lig świata.
Drutex będzie oficjalnym partnerem Interu Mediolan w dwóch nadchodzących sezonach. Współpraca pozwoli firmie wzmocnić swoją obecność w świecie piłki nożnej, a także poszerzyć widoczność marki. Producent stolarki zamierza wykorzystać rozpoznawalność klubu, co pozwoli wyeksponować firmę na cały świat. Przede wszystkim jednak Drutex wzmocni swoją pozycję we Włoszech, jednym z najważniejszych strategicznie rynków eksportowych.
Partnerstwo Drutex i Interu obejmuje szereg wspólnych działań i promocji w kanałach cyfrowych obu marek. Ponadto ekspozycję marki na wyświetlaczach LED meczów na stadionie San Siro w Serie A oraz Coppa Italia. Drutex zadebiutował na bandach stadionowych w sobotę 24 sierpnia w meczu z Lecce.
Cieszymy się, że Drutex, globalna marka o znaczącej obecności na rynku włoskim, oraz Inter Mediolan zostały partnerami. Ta współpraca łączy innowacyjność firmy Drutex z wysokimi standardami czarno-niebieskich, zarówno na boisku jak i poza nim. Opieramy się na tych samych fundamentach: niezawodności, dążeniu do najwyższej wydajności i inwestycji w najwyższą jakość. Wartości te doskonale wpisują się w filozofię zarówno firmy Drutex, jak i naszego klubu, dzięki czemu jest to doskonały punkt wyjścia dla sukcesu tej współpracy – powiedział Alessandro Antonello, dyrektor generalny Interu Mediolan.
Co więcej, ramach komunikacji marketingowej we Włoszech logo Drutexu będzie wyświetlane również podczas meczów Juventusu Turyn, Cagliari Calcio i drużyny Serie B – Palermo. Umowa ze wszystkimi klubami została zawarta na dwa sezony: 2024-2025 i 2025-2026.
– Od lat realizujemy inwestycje związane z marketingiem sportowym. Głośnym echem na całym świecie odbiła się nasza kampania „Okna Drutex – Wybór Mistrzów”, w której naszymi ambasadorami byli Andrea Pirlo, Philipp Lahm i Kuba Błaszczykowski.
Tytuł Oficjalnego Partnera Interu Mediolan, aktualnego Mistrza Włoch, klubu z blisko 120-letnią historią oraz obecność marki DRUTEX na meczach innych czołowych włoskich klubów, w tym przede wszystkim Juventusu oraz Cagliari i Palermo, dowodzi, jak istotny jest dla nas rynek włoski. Jesteśmy jednocześnie przekonani, że popularność futbolu z Półwyspu Apenińskiego sprawi, że zrobimy kolejny krok w kierunku budowania globalnej rozpoznawalności naszej marki – powiedział Leszek Gierszewski, prezes i założyciel Drutex SA.
Drutex obecny jest na rynku włoskim od kilkunastu lat. Producent promuje się we Włoszech nie tylko przez kampanie reklamowe w telewizji, radiu czy prasie, współpracę w dziedzinie futbolu, obecność na największych branżowych włoskich targach, ale także inwestuje w markę własną poprzez projektowanie i tworzenie autorskich, nowoczesnych showroomów. We Włoszech Drutex posiada sieć ponad 900 partnerów handlowych – od północy Włoch przez Sycylię i Sardynię.
W sierpniu pisaliśmy również o wsparciu Drutexu w organizacji tegorocznego Tour de Pologne.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".