Nowosądecki Jubilat w bardzo dobrej kondycji

Autor: MR |Data publikacji: 2019-01-26

DAKO z Nowego Sącza podsumowało miniony rok pod względem handlowym. Był to dla firmy rok pełen sukcesów, zarówno jeśli chodzi o rynek polski, jak i eksport.

Miniony rok należał dla Dako do udanych pod wieloma względami. Małopolski producent stolarki zanotował wysoki, 15-procentowy średnio wzrost przychodów ze sprzedaży zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. Może to oznaczać, że obroty firmy przekroczyły poziom 180 mln zł. Sukcesem firmy w minionym sezonie był znaczący rozwój sprzedaży na rynkach Ameryki Północnej. Było to możliwe dzięki temu, że DAKO uzyskało stosowne certyfikaty i pozwolenia, które umożliwiły jej eksport do USA i Kanady. Obecny rok 2019 jest dla firmy rokiem Jubileuszu 25-lecia, w którym zakładając nie gorszą niż w minionym roku dynamikę rozwoju, ma szansę przekroczyć próg 200 mln zł przychodów ze sprzedaży.

Dako proponuje okna, drzwi i bramy wykończone w tym samym stylu.

Nowosądeckie Dako jest nie tylko producentem okien i drzwi tworzywowych, ale też drewnianych i aluminiowych. Firma produkuje ponadto bramy, rolety zewnętrzne, a także moskitiery, żaluzje i plisy wewnętrzne.  Marka jest koalicjantem programu Dom Bezpieczny, stawiającego sobie za cel budowanie świadomości inwestorów w zakresie produktów poprawiających bezpieczeństwo użytkowników. Dako jako jeden z pierwszych producentów w Polsce proponował klientom tzw. kompleksową ofertę stolarki w postaci gamy produktów Harmony Line. Oznacza to, że inwestor może wybrać okna, drzwi i bramę garażową wykończoną w tym samym wzorze, spójne pod względem stylu. Okazuje się, że w minionym roku właśnie ta propozycja cieszyła się dużym zainteresowaniem wśród klientów.

 

 

Zobacz również

Oknoplast wypuszcza na rynek Prismatic

Oknoplast wypuszcza na rynek Prismatic

Oknoplast w połowie lipca wypuści na rynek nowe,premierowe okno - Prismatic. Od 17 czerwca rozpoczęła się kampania reklamowa promująca nowe okno.

Inwido: rosną przychody z e-commerce

Inwido: rosną przychody z e-commerce

Inwido ze Szwecji, właściciel m.in. Sokółki, zanotowało w pierwszych trzech miesiącach wzrost sprzedazy o 4 proc. W kanale e-commerce wzrost był o 33 proc.

Warema kupuje Anwis

Warema kupuje Anwis

Warema podpisała umowę kupna 100 proc. udziałów firmy Anwis z Włocławka. W ciągu najbliższych 6 miesięcy Anwis będzie należał do Waremy.