Dobry kwartał w bramach ppoż.

Red.: |Data publikacji:

Małkowski-Martech poinformował o wynikach z trzeciego kwartału. Firma osiągnęła w tym okresie znaczący wzrost przychodów ze sprzedaży, ale też zdecydowała się na inwestora strategicznego.

Małkowski-Martech to producent specjalistycznych bram i przegród, przede wszystkim w branży biernych zabezpieczeń przeciwpożarowych. Firma podliczyła, że w okresie od lipca do końca września osiągnęła przychody ze sprzedaży w wysokości 15,79 mln zł. To wzrost o ponad 3 mln w porównaniu z rokiem 2020, wówczas w analogicznym okresie wartość przychodów ze sprzedaży wyniosła 12,11 mln zł.

Jeśli chodzi o podsumowanie wszystkich trzech kwartałów, to od stycznia do końca września przychody netto wzrosły o ponad 23 proc. i wyniosły 44,55 mln zł w porównaniu do 36,05 mln w roku 2020. Zysk netto w trzech kwartałach w tym roku wyniósł 3,34 mln zł, w roku poprzednim ta wartość to 1,42 mln zł.

Drzwi wahadłowe zainstalowane w centrum handlowym Arkadia w Warszawie.

Producent poinformował, że w trzecim kwartale do najważniejszych wydarzeń należały działania związane z pozyskaniem inwestora strategicznego. Małkowski-Martech chce się rozwijać, a według zarządu spółki do tego potrzebny jest inwestor, który wesprze producenta, szczególnie na polu organizacyjnym oraz kompetencyjnym. W tym celu 23 lipca została podpisana umowa z firmą FSG Business.  Kolejnym działaniem firmy było podpisanie 13 września listu intencyjnego. Zawarty jest w nim zamiar nabycia przez Assa Abloy Mercor Doors wszystkich akcji spółki Małkowski-Martech, posiadanych przez akcjonariuszy większościowych. O tym wydarzeniu pisaliśmy TUTAJ.

Zobacz również

Akzo Nobel optymistycznie o rynku farb proszkowych w tym roku

Akzo Nobel optymistycznie o rynku farb proszkowych w tym roku

Akzo Nobel podsumowało wyniki z pierwszego kwartału. Spółka odnotowała niewielki spadek w sprzedaży, ale prognozuje wzrost popytu na farby.

Assa Abloy kończy produkcję w Bielsku

Assa Abloy kończy produkcję w Bielsku

Assa Abloy Mercor Doors wygasza produkcję w fabryce w Bielsku. Działalność będzie przeniesiona do zakładu w Dobrzeniu Wielkim.

Arbonia przeznaczy 200 mln euro na rozwój segmentu drzwi

Arbonia przeznaczy 200 mln euro na rozwój segmentu drzwi

Grupa Arbonia poinformowała o podjęciu ostatecznej decyzji co do sprzedaży dywizji klimatu firmie Midea Electrics Netherlands. Pierwsze kroki związane ze zbyciem były podjęte na początku tego roku.

1