Avante z Elbląga podsumowało minione półrocze. Firma podliczyła, że wzrost sprzedaży kształtował się na poziomie 30 proc.
Pierwsze półrocze dla większości firm było bardzo dobre pod kątem wartości sprzedaży. W przypadku Avante wzrost sięgnął 30 procent. Jednak na ten dobry wynik wpływa także wysoka cena okien, które były znacznie droższe w tym roku, niż w analogicznym okresie w roku 2020. Producent informuje jednak, że jest także zadowolony z zysków z półrocza, są one wyższe niż w roku ubiegłym.

Firma przyznaje, że tak samo, jak większość producentów stolarki na rynku, mierzy się z trudnościami związanymi z podwyżkami oraz niedoborem komponentów do produkcji. Avante korzysta z usług wielu dostawców, dlatego w przypadku braku towaru od jednego, kompensuje to dostawą od innego. Obecnie jednak trudności z dostępnością szyb, profili czy stali to największy problem dla producentów okien. Także dla marki Avante.
Zobacz również
Velux Polska świętuje 35-lecie
W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.
Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?
Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.
Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”
13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.


