Dobra passa Oknoplastu na rynku francuskim

Red.: |Data publikacji:

Po dobrych informacjach z Ochmanowa na temat bieżącej sprzedaży, po sukcesach we włoskim programie renowacji budynków, dobre wieści płyną też z rynku francuskiego. Tamtejszy oddział małopolskiej spółki wciąż notuje dobre wyniki sprzedażowe oraz rozbudowuje sieć partnerów Premium.

Oknoplast świetnie radzi sobie na rynku francuskim. Po bardzo dobrym sezonie 2021, kiedy to obroty francuskiej spółki wzrosły o 30 proc., niewiele gorsza była dynamika w I kwartale tego roku. Jak przyznaje Gilles Carre, prezes Oknoplast France, inflacja ma niestety także i tutaj wpływ na wyższe ceny, co nie ułatwia handlowania szczególnie w segmencie nowego budownictwa. Ale właśnie dlatego firma zdecydowała o podjęciu kampanii reklamowej swoich produktów we francuskiej telewizji, która trwała przez cały marzec, a potem w czerwcu. Kolejna odsłona tej kampanii zaplanowała została na przełom września i października br.

Działania reklamowe obliczone są na zwrócenie uwagi klientów francuskich na okna Charme Mini i Pixel oraz skierowanie ich do salonów partnerskich Oknoplastu. Tych działa już we Francji ponad 240, a tylko w I kwartale przybyło sześć kolejnych. Zadaniem dyrektora Carre do roku 2025 jest zorganizowanie w tym kraju 350 salonów Premium z produktami Oknoplastu. Wśród licznych warunków bycia partnerem Oknoplastu we Francji jest posiadanie wystawy produktów w dobrej lokalizacji oraz oferowanie klientom usług finansowych. Jak twierdzi szef Oknoplast France zaledwie 20 proc. Francuzów kupuje okna za gotówkę – reszta bierze na ten cel pożyczki. Stąd dało się zauważyć, że salony, które dodatkowo wprowadziły usługi finansowe generują o 10-15 proc. więcej przychodów niż te, które takich usług nie oferują. Istotna jest również jakość usługi montażowej, stąd francuski oddział Oknoplastu we współpracy z CSTB prowadzi regularne szkolenia ekip montażowych swoich partnerów.

Zobacz również

Poznaj najlepsze modernizacje budynków w Polsce

Poznaj najlepsze modernizacje budynków w Polsce

Uroczysta gala wręczenia nagród Ogólnopolskiego Konkursu Otwartego „Modernizacja Roku & Budowa XXI w.” odbędzie się 27 września na Zamku Królewskim w Warszawie.

Coraz bliżej do targów Fastener Poland

Coraz bliżej do targów Fastener Poland

150 wystawców z 15 krajów - tak w skrócie zapowiada się 6. edycja Międzynarodowych Targów Elementów Złącznych i Technik Łączenia FASTENER POLAND. Odbędzie się w dniach 18-19 października w EXPO Kraków.

Nowe, duże salony ze stolarką

Nowe, duże salony ze stolarką

Grupa Impet, Mrówka czy All Windows Group to firmy, które otworzyły w ostatnim czasie sklepy ze stolarką.

1