Dla Swisspacer dobra koniunktura trwa od lat

Autor: MR |Data publikacji: 2019-06-13

Czy spowolnienie gospodarcze dociera do branży okienno-drzwiowej? Nie w przypadku firmy Swisspacer. Pierwsze miesiące firma zakończyła z dwucyfrowym wzrostem sprzedaży, a polski oddział otrzymał dodatkowe zadania.

Swisspacer, dostawca ramek dystansowych do okien, ocenia, że początek tego roku był dla firmy kontynuacją wzrostów sprzedaży. Jest to proces, który trwa na polskim rynku od kilku lat. Co więcej, przedstawiciele firmy oceniają, ze jeśli pojawi się spowolnienie gospodarcze w Europie, to należy się go bardziej spodziewać u naszych zachodnich sąsiadów, niż w Polsce. W naszym kraju, jak prognozuje Rafał Rączka ze Swisspacer, koniunktura będzie się rozwijać cały czas, a przewidywania co do wyników w całym 2019  r. są pozytywne.

Od 1 czerwca 2019 r. polski oddział Swisspacer otrzymał od swojej centrali nowe zadania. Objął on kierownictwo sprzedażowo-marketingowe nad krajami bałtyckimi oraz Ukrainą i Białorusią. Z Polski będzie teraz zarządzać aż sześcioma rynkami. To dowód na to, że firma chce wykorzystać dobre doświadczenia z naszego kraju na rynkach ościennych.


Opinia dostawcy ramek dystansowych nie powinna zaskakiwać, gdy zajrzymy na przykład do raportu „Global spacer bar market insight raport 2019-2026”. Autorzy tego dokumentu oceniają, że ten segment branży należy do jednych z najbardziej dynamicznie rozwijających się na świecie. Wynika to z popytu na nowoczesne rozwiązania i technologie w budownictwie, a te oferują właśnie dostawcy ramek.

Wśród największych przedsiębiorstw na świecie w branży ramek dystansowych znajduje się właśnie Swisspacer, a także Quanex Building Products, Technoform Group, Glasslam, Ensinger, Alu-Pro, Allmetal, Cardinal Glass Industries, Edgetech , Viracon, Saint Best Group, AGC Glass, Thermoseal, Plasto i Sun Windows.

Zobacz również

Małkowski-Martech z coraz lepszymi wynikami

Małkowski-Martech z coraz lepszymi wynikami

Małkowski -Martech podsumował trzeci kwartał pod względem finansowym. Przychody ze sprzedaży od lipca do końca września wyniosły 13,4 mln zł.

Automaty, roboty i drukarki dla stolarki

Automaty, roboty i drukarki dla stolarki

W Nadarzynie odbyła się czwarta edycja targów Warsaw Industry Week. Prezentowano m.in. rozwiązania w zakresu automatyki i robotyki oraz druku 3D.

Stabilny wzrost sprzedaży w Sanok Rubber

Stabilny wzrost sprzedaży w Sanok Rubber

Sanok Rubber podał wyniki za trzy kwartały. Spółka podała, że w segmencie budownictwa, a więc uszczelek dla stolarki, przychody wzrosły po 9 miesiącach o 10 procent, do kwoty 88,2 mln zł.