Dekarz to brzmi dumnie

Autor: MR |Data publikacji: 2019-08-31

Dumny dekarz to słowa, które okazuje się, że bardzo dobrze do siebie pasują. To również hasło, które od kilku miesięcy jest wykorzystywane do promocji zawodu dekarza.

Dumny Dekarz to kampania branżowa mająca na celu popularyzację zawodu dekarza i dekarstwo. Kampania składała się z szeregu różnych działań, a jednym z nich były obchody Ogólnopolskiego Dnia Dekarza i 20-lecia Polskiego Stowarzyszenia Dekarzy, które miały miejsce 27 lipca podczas pikniku w Białymstoku.

Dla gości pikniku przygotowano szereg atrakcji. Były to pokazy sztuki dekarskiej, konkursy z nagrodami, a także spotkania z gwiazdami sportu. Można było porozmawiać oraz zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie z Adamem Małyszem, Krzysztofem Głowackim i Krzysztofem Ignaczakiem, a także z zawodnikami klubu piłkarskiego Jagiellonii Białystok. 

Impreza w Białymstoku była świetną okazją do tego, by stworzyć wśród dekarzy poczucie wspólnoty i integrować środowisko, ale również by zachęcać młode osoby, które stoją przed wyborem ścieżki zawodowej, by decydowały się na zawód dekarza.

W ramach kampanii zrealizowano ponadto wiele innych, interesujących projektów. Powstał na przykład branżowy, drukowany rocznik Dekarze 01/2019. Znajduje się w nim zbiór wywiadów z dekarzami i mistrzami dekarstwa. Czytelnik może zapoznać się z blaskami i cieniami tego zawodu, a także z wyzwaniami, jakie stoją przed branżą. Rocznik można również pobrać w wersji cyfrowej ze strony: dumnydekarz.pl

Kampania trwa od kilku miesięcy. W tym okresie każdy, kto udostępnił zdjęcie z logo projektu oraz hashtagiem #DUMNYDEKARZ w mediach społecznościowych, przyczynił się do przekazania 10 zł na konto Polskiego Stowarzyszenia Dekarzy. Pieniądze te zostaną przeznaczone na stypendia w nadchodzącym roku szkolnym dla najzdolniejszych uczniów klas dekarskich. Poza tym profesjonalista z branży może podzielić się zdjęciem prezentującym jego pracę lub pasję. Twórcy projektu chcą, by był on inspiracją zarówno dla dekarzy o wieloletnim doświadczeniu, jak i młodych adeptów tego zawodu.

Serwis Forumbranzowe.com od początku jest partnerem kampanii Dumny Dekarz, pisaliśmy o tym m.in. tu. Natomiast mecenasem projektu jest Polskie Stowarzyszeni Dekarzy.

Zobacz również

Klimas Wkręt-met szkoli mobilnie

Klimas Wkręt-met szkoli mobilnie

W Polskę wyruszyła Mobilna Strefa Montażu firmy Klimas Wkręt-Met. Specjalnie wyposażony samochód przez całą jesień będzie jeździł po kraju, by prezentować rozwiązania tego producenta i szkolić montażystów.

Drema 2019: automatyzacja i bezpieczeństwo

Drema 2019: automatyzacja i bezpieczeństwo

W Poznaniu odbyła się 35. edycja Międzynarodowych Targów Drema. Wystawiali się dostawcy maszyn i urządzeń, instalacji, narzędzi, lakierów, materiałów ściernych oraz producenci elementów drewnianych. Na wielu stoiskach była widoczna automatyzacja i robotyzacja.

SANOK RUBBER sprzedaje coraz więcej uszczelek

SANOK RUBBER sprzedaje coraz więcej uszczelek

Sanok Rubber podał wyniki ze sprzedaży z I półrocza tego roku. W segmencie budownictwa wartość sprzedaży to 51 mln zł, w roku ubiegłym było to 44,9 mln zł.