Akcja #DumnyDekarz pod naszym patronatem

Autor: PG |Data publikacji: 2019-05-12

#DumnyDekarz to ogólnopolski projekt pod mecenatem Polskiego Stowarzyszenia Dekarzy, który ma promować zawód dekarza i wykonujących go profesjonalistów. Forum Branżowe jest patronem medialnym tej akcji.

Projekt ma na celu podkreślenie wysokiej jakości dekarstwa w naszym kraju. – Chcemy zwrócić uwagę na to, jak ważna jest praca dekarzy, na ogromną odpowiedzialność, jaka spoczywa na tych fachowcach, a co z tym związane, na kluczową rolę, którą zawodowi dekarze pełnią w rozwoju rynku budowlanego – mówi Anna Deran, Dyrektor Polskiego Stowarzyszenia Dekarzy (PSD), mecenasa projektu #DumnyDekarz.

Każdy profesjonalista z branży może współuczestniczyć w akcji poprzez podzielenie się zdjęciem prezentującym jego pracę lub pasję w serwisie www.dumnydekarz.pl. Twórcy projekty chcą, by był on inspiracją zarówno dla dekarzy o wieloletnim doświadczeniu, jak i młodych adeptów tego zawodu.

#DumnyDekarz ma również na celu wsparcie finansowe najlepszych uczniów klas dekarskich, gdyż za każde unikalne udostępnienie zdjęcia z logo projektu oraz z hasztagiem #DumnyDekarz w mediach społecznościowych zostanie przekazanych 10 zł na konto PSD na cele statutowe. Zebrane środki sfinansują stypendia w roku szkolnym 2019/2020. Na stronie internetowej www.dumnydekarz.pl uruchomiono specjalny generator grafik, który po wprowadzeniu zdjęcia oprawi je w logo akcji i pozwoli na publikację na swoim koncie na Facebooku.

Projekt pod mecenatem PSD ma nie tylko spełnić cele świadomościowe i wizerunkowe, ale też rozpocząć dialog na temat przyszłości tego zawodu. Na stronie www.dumnydekarz.pl można przeczytać wywiady z przedstawicielami tej branży. Rozmówcy poruszają takie tematy, jak historia tego zawodu, pomysły na jego promocję, czy pasje przedstawicieli tego fachu.  

Zobacz również

Innowacyjność się opłaca w Assa Abloy

Innowacyjność się opłaca w Assa Abloy

Assa Abloy podsumowała II kwartał bieżącego roku. Firma odnotowała 11 proc. wzrost wartości sprzedaży w porównaniu z rokiem ubiegłym, natomiast wzrost był 14-proc. porównując półrocza.

Nowe prawo zamówień publicznych: czy przetargi będą atrakcyjniejsze?

Nowe prawo zamówień publicznych: czy przetargi będą atrakcyjniejsze?

Nowe prawo zamówień publicznych ma wejść w życie 1 stycznia 2021 roku i zachęcić małe firmy do udziału w przetargach. Jakie zmiany nas czekają?

Winkhaus i Mediola łączą siły na rzecz smart home

Winkhaus i Mediola łączą siły na rzecz smart home

Firma Winkhaus, specjalizująca się w produkcji okuć okiennych i drzwiowych oraz Mediola rozpoczęły współpracę w sektorze smart home. W ramach kooperacji możliwe będzie zintegrowanie rozwiązań obu firm.