Deceuninck opublikował wstępne dane za trzeci kwartał. Firma odnotowała w tym okresie 7,5 proc. wzrost wartości sprzedaży.
Deceuninck poinformował rynek o wstępnych wynikach z trzech pierwszych kwartałów 2020 r. Firma odnotowała wzrost wartości sprzedaży w III kwartale o 7,5 proc. do kwoty 177,7 mln euro. W roku ubiegłym było to 165,3 mln euro. Ten wzrost wynika z powrotu koniunktury po spowolnieniu, który notowany był w II kwartale.

Wartość sprzedaży po dziewięciu miesiącach to kwota 467 mln euro w porównaniu do 478 mln w roku 2019. Zysk EBITDA w tym roku w III kwartale wyniósł 31,2 mln euro w stosunku do 18,4 mln euro w 2019 r. Według zarządu, tak wysoka poprawa rentowności wynika m.in. z niższej ceny surowców.
Deceuninck przyznaje, że najbliższa przyszłość, ze względu na COVID-19, jest niepewna. Jednak firma jest nastawiona optymistycznie jeśli chodzi o długoterminowe planowanie i wyniki firmy. To nastawienie wynika z prognoz mówiących o tym, że rośnie zapotrzebowanie na mieszkania i remonty, także przeprowadzane po to, by realizować cele klimatyczne.
Zobacz również
Konkurs kalendarzy branżowych 2026 – czekamy na wasze propozycje
Już niedługo startuje coroczny konkurs kalendarzy branżowych. Czekamy na wasze tegoroczne propozycje, które możecie przesłać na adres naszej redakcji.
Spłonęła hala produkcyjna firmy Norwood
W ubiegłym tygodniu doszło do pożaru fabryki okien Norwood w Rusocinie. Spłonęła hala produkcyjna, nikt nie został ranny.
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.


