Debesto z rekordową sprzedażą stolarki w internecie

Autor: |Data publikacji:

Debesto, dystrybutor stolarki z Oleśnicy, który specjalizuje się w sprzedaży internetowej, w minionym półroczu miał rekordowe wyniki handlowe. Najgorszy w pierwszym półroczu okazał się marzec.

Debesto koncentruje się na sprzedaży online stolarki za granicę. Firma ma odbiorców w 19 krajach, dlatego można mówić o dywersyfikacji kanałów sprzedaży. W marcu, na początku okresu pandemii, kraje w Europie różnie zareagowały. W części państw ustanowione zostały duże ograniczenia, m.in. dotyczące zaprzestania produkcji, czy prac budowlanych, a w części (tak było na początku na przykład w Wielkiej Brytanii), firmy prowadziły działalność bez zmian. Różna sytuacja na rynkach pozwoliła polskiemu dystrybutorowi zachować równowagę w sprzedaży.

Firma ocenia, że najtrudniejszy pod kątem sprzedaży był marzec. To czas, gdy wiele firm było zaskoczonych sytuacją, na rynku panowała duża niepewność. Ale już kolejne miesiące – kwiecień, maj i czerwiec – były już bardzo dobre. Debesto ocenia, że jeżeli w II połowie roku popyt na stolarkę utrzyma się na tym poziomie, co w pierwszych sześciu miesiącach, to firma może spodziewać się wzrostu przychodów o 20 proc. w skali roku.

Debesto stale się rozwija i obecnie planuje m.in. rozpoczęcie współpracy z grupą montażystów bram. Do wyliczenia parametrów bram firma udostępnia konfigurator. Jest to nie tylko narzędzie, które umożliwia klientowi dobór odpowiedniego produktu, ale także stanowi pomoc przy wykonywaniu wyceny bramy. Konfigurator znajduje się tu: konfigurator.bestokna.pl.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".