Internetowy broker stolarki debesto.com z siedzibą w Oleśnicy opublikował kolejny ranking. Tym razem porównano okna aluminiowe 80 mm, a oceny opierają się na danych uzyskanych u producentów a nie systemodawców. Firma zdradziła nam też wyniki finansowe po I półroczu.
Firma debesto.com regularnie publikuje na swojej stronie subiektywne rankingi produktów znajdujących się w jej ofercie. Tym razem porównała następujące okna aluminiowe: Aluprof MB-86, Yawal TM 77HI, Ponzio PE78N, Aliplast Genesis 75, Schuco AWS 75, Cortizo Cor-80 Industrial, Reynaers Masterline 8.
W nowym rankingu zwracają uwagę bardzo dobre rezultaty osiągnięte przez okna wykonane na polskich systemach. System MB-86 firmy Aluprof okazał się najlepszy pod względem jakości i zajął drugą pozycję w kategorii „cena”. Dzięki temu okazał się też zwycięzcą w kategorii „cena/jakość”. Yawal ze swoim systemem TM 77HI uplasował się z kolei na drugim miejscu pod względem jakości, ale dopiero 4. pozycja w zestawieniu cenowym spowodowała, że ostatecznie w kategorii „cena/jakość” zajął 3 miejsce. W tej edycji rankingu pojawiła się też nowa kategoria, w której premiowane były systemy o najniższej wysokość złożenia ramy okiennej ze skrzydłem. Pełny ranking można zobaczyć na stronie: debesto.com.
Rankingi debesto.com że opierają się na danych uzyskanych nie przez systemodawców a producentów, wykonujących gotowe produkty w danym systemie. – Takie podejście do rankingów może okazać się bardzo pomocne dla systemodawców. Mogą oni szybko zweryfikować, czy współpracujący z nimi producenci posiadają właściwy poziom wiedzy na temat ich systemów i czy jakość wykonanych za ich pomocą okien spełnia wysokie oczekiwania nasze i naszych klientów. Mało tego, dzięki tak skonstruowanym rankingom systemodawcy mają ogromny wpływ na ich wyniki i poprawę swojej pozycji w zestawieniach: wystarczy dostarczyć nam do współpracy takich producentów, którzy w pełni wykorzystują potencjał systemów tych firm – tłumaczy Wojciech Stanowski.
Jak wynika z danych uzyskanych przez nas od debesto.com, sezon 2021 jest bardzo udany dla tego brokera stolarki. Przychody ze sprzedaży po pierwszych 6 miesiącach tego roku osiągnęły poziom ok. 6,5 mln zł, co oznacza wzrost o 45 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2020 roku. W tej chwili najważniejszym rynkiem pod względem wyników są Stany Zjednoczone – to właśnie tam firma odnotowuje najwyższą sprzedaż. Firma aktywnie pozyskiwała w tym czasie nie tylko nowe zamówienia, ale też nowych pracowników – poziom zatrudnienia zwiększył się bowiem aż o 65 proc. Mimo bardzo dobrych wyników finansowych okazuje się, że debesto.com liczyło w minionym półroczu na jeszcze więcej.
Wojciech Stanowski, właściciel debesto.com:
Rośniemy w sposób zauważalny, choć ponad dwukrotnie niższy niż zakładane cele. Myślę, że olbrzymia skala rekrutacji i onboardingów w pierwszej połowie 2021 roku mocno obniżyła efektywność zespołu. Był to okres olbrzymiej pracy i potężnej inwestycji czasowej, zmniejszającej możliwości handlowe. Liczę, że ta inwestycja przyniesie odpowiednie przyspieszenie tempa wzrostu w drugiej połowie roku i dołączenie naszej firmy do poziomu/skali małych i średnich producentów stolarki.
Tagi
AliplastAluprofCortizodebesto.comMB-86okna aluminioweOleśnicaponziorankingranking debestoReynaersSchucoTM 77HIWojciech StanowskiYawalZobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".