Jakie tematy były najważniejsze w minionym roku w zagranicznych mediach branżowych? Portale donosiły o podwyżkach, zerwanych łańcuchach dostaw i o koniunkturze.
Najważniejszy temat w zagranicznych mediach w minionym roku dotyczył wzrostu cen. Więcej trzeba było płacić za komponenty, a co za tym idzie, rosła cena produktu końcowego. Według jednego z amerykańskich portali ceny okien w ostatnich miesiącach w USA podrosły czasami nawet o 10 proc.
Podwyżki to wybijający się temat także w mediach niemieckich. Popularny serwis internetowy informował, że ze względu na gwałtowny wzrost cen materiałów budowlanych wartość prac budowlanych we wrześniu 2021 r. była najwyższa w historii. Wartość zamówień w niemieckiej branży budowlanej wyniosła 9,1 mld euro i nominalnie była wyższa o niemal 20 proc. w stosunku do września 2020 r.
Tematem, który także często był podejmowany i wzbudzał duże zainteresowanie wśród czytelników, to zerwane łańcuchy dostaw. Zarówno w Europie, jak i w USA problemem była dostępność komponentów do produkcji, m.in. materiałów drewnopochodnych. Są to zagadnienia, które interesowały czytelników również w Polsce, w minionym roku często poruszaliśmy tematykę wzrostu cen komponentów i problemy z ich dostępnością. Nasze redakcyjne podsumowanie roku 2021 można przeczytać TUTAJ:
Zobacz również
Bogdański i Wiśniowski wspierają Sandecję, Abakus i Premium Grodzki sponsorami podlaskiego sportu
Przez lata branża stolarki była mecenasem sportu, szczególnie lokalnego i nie inaczej jest w nowo rozpoczynającym się sezonie. W ostatnim czasie umowy sponsoringowe podpisały Abakus, Bogdański, Premium Grodzki oraz Wiśniowski.
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – ruszyła sprzedaż biletów!
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 odbędzie się w dniach 15–16 października 2025 w Hotelu Vienna House Andel`s Łódź. Serdecznie zachęcamy do wzięcia udziału w tym wydarzeniu.
Arkadiusz Muś założy partię polityczną?
W ostatnich dniach media obiegła informacja o tym, że na horyzoncie pojawiła się nowa partia polityczna, której inicjatorem miałby być Arkadiusz Muś, właściciel Press-Glass.