Czy w dobie kryzysu wydawać na marketing?

Autor: |Data publikacji:

Wiele firm z branży stolarki jest obecnie bardzo aktywna marketingowo. Można jednak usłyszeć głosy, że trudny okres kryzysu wymaga ostrych cięć budżetów reklamowych. Zatem wydawać na marketing czy na nim oszczędzać?

Mimo, że obecny okres dla wielu firm z naszej branży jest pełen wyzwań oraz spadków sprzedaży, w ostatnim czasie pojawiło się w mediach sporo kampanii reklamowych. Na antenie Radia Zet, Antyradia, Meloradia, Chillizet i Radia Plus można było usłyszeć reklamy Schüco, widzowie TVP VOD mieli okazję obejrzeć reklamy firmy Veka, a Krispol rzuca się w oczy ze swoim przekazem w internecie, w tym m.in. w serwisie Onet.

Pojawia się zatem pytania, czy powinno się wydawać budżety reklamowe w niepewnych czasach pandemii? W 1991 roku Sam Walton, założyciel amerykańskiej sieci supermarketów Wal-Mart, został zapytany, co sądzi o panującej w kraju recesji.

Sporo o tym myślałem i postanowiłem nie brać w niej udziału – odpowiedział Walton.

Udało się – firma w niedługim czasie znacznie zwiększyła swoją giełdową wartość. Wal-Mart wykorzystał nową przestrzeń marketingową, którą pozostawiła po sobie tnąca koszty konkurencja. Jednak tego typu przykładów jest znacznie więcej.

Zachęcamy do lektury naszego artykułu Marketing w trudnych czasach, w którym podajemy przykłady firm, które doskonale wykorzystały kryzysy, by zaistnieć w świadomości konsumentów oraz pokazujemy kilka przykładów ze świata stolarki tych, którzy nie zamierzają zamrażać budżetów reklamowych.

Zobacz również

Konsultacje programu „Czyste Powietrze” z wykonawcami – zapowiedź najbliższych spotkań

Konsultacje programu „Czyste Powietrze” z wykonawcami – zapowiedź najbliższych spotkań

WFOŚiGW organizują konsultacje programu „Czyste Powietrze” przed uruchomieniem jego kolejnej wersji. Sprawdź terminy spotkań z wykonawcami.

Nagrody „Buildera” dla przedstawicieli branży budowlanej

Nagrody „Buildera” dla przedstawicieli branży budowlanej

Nagrody „Buildera” są przyznawane co roku przedstawicielom branży budowlanej. Również tym honorowane zostały także firmy związane ze stolarką budowlaną.

Konkurs kalendarzy rozstrzygnięty! Poznaj zwycięzców

Konkurs kalendarzy rozstrzygnięty! Poznaj zwycięzców

Zakończyła się siódma edycja naszego dorocznego konkursu na najlepsze kalendarze branży stolarki. Internauci wybrali zwycięzców poszczególnych kategorii. Konkurs kalendarzy - sprawdź wyniki!