Wiele firm z branży stolarki jest obecnie bardzo aktywna marketingowo. Można jednak usłyszeć głosy, że trudny okres kryzysu wymaga ostrych cięć budżetów reklamowych. Zatem wydawać na marketing czy na nim oszczędzać?
Mimo, że obecny okres dla wielu firm z naszej branży jest pełen wyzwań oraz spadków sprzedaży, w ostatnim czasie pojawiło się w mediach sporo kampanii reklamowych. Na antenie Radia Zet, Antyradia, Meloradia, Chillizet i Radia Plus można było usłyszeć reklamy Schüco, widzowie TVP VOD mieli okazję obejrzeć reklamy firmy Veka, a Krispol rzuca się w oczy ze swoim przekazem w internecie, w tym m.in. w serwisie Onet.
Pojawia się zatem pytania, czy powinno się wydawać budżety reklamowe w niepewnych czasach pandemii? W 1991 roku Sam Walton, założyciel amerykańskiej sieci supermarketów Wal-Mart, został zapytany, co sądzi o panującej w kraju recesji.
– Sporo o tym myślałem i postanowiłem nie brać w niej udziału – odpowiedział Walton.
Udało się – firma w niedługim czasie znacznie zwiększyła swoją giełdową wartość. Wal-Mart wykorzystał nową przestrzeń marketingową, którą pozostawiła po sobie tnąca koszty konkurencja. Jednak tego typu przykładów jest znacznie więcej.
Zobacz również
Nowe „Vademecum: rozwiązania z aluminium” dostępne na naszym portalu
Zapraszamy do zapoznania się z najnowszym "Vademecum: rozwiązania z aluminium". To praktyczny przewodnik, w którym znajdziesz wszystko, co powinieneś wiedzieć o nowoczesnym wykorzystaniu aluminium w architekturze.
Producenci okien dachowych na Dach Forum 2025
W tym miesiącu w centrum uwagi było monachijskie BAU, ale nie była to jedyna impreza targowa z udziałem firm branży stolarki. Targi Dach Forum były okazją dla producentów okien dachowych na dotarcie do nieco innej grupy interesariuszy. W newsie galeria zdjęć z tego wydarzenia.
Branża stolarki po raz kolejny wsparła WOŚP
W niedzielę 26 stycznia odbędzie się finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Jest to już 33. edycja tej wielkiej akcji charytatywnej. Jak co roku biorą w niej udział również firmy z branży stolarki.