Czy w dobie kryzysu wydawać na marketing?

Autor: |Data publikacji:

Wiele firm z branży stolarki jest obecnie bardzo aktywna marketingowo. Można jednak usłyszeć głosy, że trudny okres kryzysu wymaga ostrych cięć budżetów reklamowych. Zatem wydawać na marketing czy na nim oszczędzać?

Mimo, że obecny okres dla wielu firm z naszej branży jest pełen wyzwań oraz spadków sprzedaży, w ostatnim czasie pojawiło się w mediach sporo kampanii reklamowych. Na antenie Radia Zet, Antyradia, Meloradia, Chillizet i Radia Plus można było usłyszeć reklamy Schüco, widzowie TVP VOD mieli okazję obejrzeć reklamy firmy Veka, a Krispol rzuca się w oczy ze swoim przekazem w internecie, w tym m.in. w serwisie Onet.

Pojawia się zatem pytania, czy powinno się wydawać budżety reklamowe w niepewnych czasach pandemii? W 1991 roku Sam Walton, założyciel amerykańskiej sieci supermarketów Wal-Mart, został zapytany, co sądzi o panującej w kraju recesji.

Sporo o tym myślałem i postanowiłem nie brać w niej udziału – odpowiedział Walton.

Udało się – firma w niedługim czasie znacznie zwiększyła swoją giełdową wartość. Wal-Mart wykorzystał nową przestrzeń marketingową, którą pozostawiła po sobie tnąca koszty konkurencja. Jednak tego typu przykładów jest znacznie więcej.

Zachęcamy do lektury naszego artykułu Marketing w trudnych czasach, w którym podajemy przykłady firm, które doskonale wykorzystały kryzysy, by zaistnieć w świadomości konsumentów oraz pokazujemy kilka przykładów ze świata stolarki tych, którzy nie zamierzają zamrażać budżetów reklamowych.

Zobacz również

Białostocki piknik montażowy ISO-Chemie

Białostocki piknik montażowy ISO-Chemie

W ubiegłym tygodniu gościliśmy na pikniku montażowym ISO-Chemie w Białymstoku. Szkolenie producenta ciepłej belki montażowej cieszy się coraz większym zainteresowaniem zarówno montażystów, jak i producentów.

Rozstrzygnięto 29. edycję konkursu „Modernizacja Roku & Budowa XXI w.”

Rozstrzygnięto 29. edycję konkursu „Modernizacja Roku & Budowa XXI w.”

10 września 2025 roku w Zamku Królewskim w Warszawie ogłoszono laureatów Ogólnopolskiego Konkursu „Modernizacja Roku & Budowa XXI w.”.

Forum Webinar #2 – poznaj kolejne nowości na sezon 2025

Forum Webinar #2 – poznaj kolejne nowości na sezon 2025

18 września drugie w tym roku spotkanie w ramach Forum Webinar. Przedstawimy nowości produktowe branży stolarki na sezon 2025.