Czy Twój klient jest bezpieczny?

Red.: PG |Data publikacji: 2020-05-18

Rusza akcja zainicjowana przez Stowarzyszenie Dom Bezpieczny, której celem jest promocja sprzedaży zgodniej z najwyższymi standardami higieny. Klient Bezpieczny to inicjatywa skierowana przede wszystkim do rynku remontowo-budowlanego, ale nie tylko.

Brak decyzji zakupowych klientów to największa bolączka wielu branż funkcjonujących w Polsce, w tym również naszej. Jak wynika z raportu „Kondycja firm branży stolarki otworowej w Polsce – kwiecień 2020” przygotowanego przez Centrum Analiz Branżowych, ponad 75 proc. przedsiębiorstw ze świata stolarki odczuło w kwietniu spadki sprzedaży.

Większość sprzedaży oparta jest obecnie na inwestycjach publicznych, deweloperskich i prywatnym nowym budownictwie, ale w branżowej rzeczywistości większość sprzedaży okien i drzwi w Polsce stanowi zamrożony obecnie rynek remontowy. Niestety klienci wstrzymują się z decyzjami zakupowymi ze względu na niepewność sytuacji ekonomicznej, jak i wątpliwości dotyczące zapewnienia standardów higienicznych podczas wizytach w punktach sprzedaży, podczas pomiarów i montaży u klienta.

Stąd akcja Klient Bezpieczny, która ma rozwiać wszelkie wątpliwości. Usługi remontowo-montażowe, jak i wizyty w salonach sprzedaży mogą się odbywać z zastosowaniem najwyższych standardów higienicznych i o tym właśnie głośno będzie komunikowała akcja.

W konsultacji z firmami z branży powstały uniwersalne wytyczne i zalecenia dotyczące zasad higieny do stosowania przez punkty handlowo-usługowe (w tym salony stolarki) jak i montażystów. Będą one sukcesywnie upowszechniane wśród właścicieli salonów i składów budowlanych oraz klientów ostatecznych. Zaangażowanie w kampanię zapowiedziały media ogólnopolskie, branżowe oraz organizacje pracodawców. Partnerami akcji zostały m.in. firmy VeluxKrispol oraz Związek Pracodawców – Producentów Materiałów dla Budownictwa. Serwis ForumBranzowe.com objął akcję patronatem medialnym

Do akcji może przystąpić każdy – zarówno producenci, jak i dystrybutorzy samodzielnie. ZADBAJMY WSPÓLNIE O BEZPIECZEŃSTWO KLIENTÓW BRANŻY STOLARKI!

Szczegółowe informacje o akcji oraz możliwości dołączenia do niej znajdują się na stronie: klientbezpieczny.pl

Zobacz również

Kaemde się rozbudowuje i szuka nowych rynków

Kaemde się rozbudowuje i szuka nowych rynków

Producent ślusarki aluminiowej z Tucholi latem 2020 r. odda do użytku nowy biurowiec oraz halę produkcyjną, w której realizowane będą zlecenia stolarki premium.  Firma poszukuje również nowych rynków eksportowych.

MFO: spadki w eksporcie, w Polsce wzrost

MFO: spadki w eksporcie, w Polsce wzrost

MFO podsumowało pierwszy kwartał. Firma zanotowała przychody ze sprzedaży w wysokości 113 mln zł w porównaniu do 117,45 w roku 2019.

Aliplast wciąż na wysokich obrotach

Aliplast wciąż na wysokich obrotach

Lubelski Aliplast doświadcza obecnie lekkiego spadku zamówień w systemach aluminiowych dla budownictwa, ale traktuje to jako chwilowe spowolnienie, które da się odrobić w II półroczu. Cały sezon 2020 firma zamierza zamknąć przychodami na poziomie obrotów roku 2019.

1